  • 1. Data: 2004-06-13 12:15:34
    Temat: ZGM,bezprawna eksmisja?
    Od: "e-gen" <k...@o...pl>

    Witam,
    mam problemy, gdyż zamieszkuję i jestem zameldowany w lokalu komunalnym na
    który przydział miał mój wuj.Wuj zamieszkuje na drugim końcu Polski i rozwiązał
    z ZGM-em umowę najmu. Teraz ZGM poinformował mnie że mam zdać lokal a jak nie
    to skierują sprawę na drogę sądową! CO jest grane? czy mogą wyrzucić mnie na
    bruk? przecież płacę czynsz i jestem zameldowany!?!?! Czy w obecnej sytuacji
    ZGM nie powinien ze mna zawrzeć umowy najmu?? Please help, bo mam złe
    przeczucia.