  • 1. Data: 2004-06-13 10:17:46
    Temat: ZUS łamie prawo
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    Mam dokumenty, z któryh jasno wynika, że płatnik odprowadził składki do ZUS
    i dopełnił formalności, a tymczasem ZUS nie przelał wpłat do OFE i wypiera
    się istnienia tychże wpłat.
    Jak bronić swoich praw? Jakieś sądy ?
    Skuteczność zabiegów w oddziale ZUS jest taka, że nasuwa mi się jedynie
    smutna odpowiedz "ogniem i mieczem"
    Prosze o poradę. Może ktoś miał takie przejscia ?

    Zbyszek.

  • 2. Data: 2004-06-13 11:50:04
    Temat: Re: ZUS łamie prawo
    Od: "dwoan" <d...@o...pl>

    "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> wrote in message
> [...]
    > smutna odpowiedz "ogniem i mieczem"
    > Prosze o poradę. Może ktoś miał takie przejscia ?

    Witaj,

    Zbyszku nie ma na nich żadnego bata. Przeczytaj sobie np artykuł w ostatnim
    Wprost "ZUS fikcja". Granda i rozbój w biały dzień. Link do artykułu
    http://www.wprost.pl/ar/?O=61289.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-06-13 13:49:09
    Od: "WitekS" <w...@w...pl>

    Witaj !

    Niestety to fakt, że łamanie prawa przez ZUS to nic nowego.
    Już od prawie roku trwa moja sprawa w sądzie przeciwko ZUS-owi
    Zdążyłem przekonać się że ta instytucja z pewnością nie kieruje się prawem.

    Jeżeli chodzi o dochodzenie prawdy na drodze sądowej to moim zdaniem
    powinieneś poradzić się prawnika. Mimo wszystko nie poddawaj się. Życzę
    powodzenia!

  • 4. Data: 2004-06-13 18:31:45
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > smutna odpowiedz "ogniem i mieczem"
    > Prosze o poradę. Może ktoś miał takie przejscia ?

    ja mam przejścia
    bo żal mi ludzi którzy próbują coś załatwić w zusie
    nie przeczytawszy ustawy

    po drugie: jeśli jakaś pani opowiada dyrdymały
    co jest bardzo częste bo zus woli wydawać kasę na luksusy niż na
    kompetentnych prawowników (a zdarzają się o dziwo!)
    to zawsze korzystaj z pisma nie załatwiaj nic na gębę
    zwróć się pisemnie o wydanie decyzji w twojej sprawie

    z decyzją w ręku napisz odwołanie do sądu okręgowego
    lub jeśli zus nie wyda decyzji w ciągu dwóch miesięcy to także skieruj
    skargę do sądu okręgowego

    LUDZIE! tylko wy możecie wyszkolić panie w zusie i zmusić je do myślenia

  • 5. Data: 2004-06-14 09:53:13
    Od: "adamcios" <a...@g...pl>

    > LUDZIE! tylko wy możecie wyszkolić panie w zusie i zmusić je do myślenia

    wystarczy ze beda przed zatrudnieniem poprzeprowadzane egzaminy
    kompetencyjne jak w szkołach. bo ci co sie nie rozwijaja i co sie nie znaja
    nie powinni pracowac na tak odpowiedzialnych stanowiskach. ku.....a przeciez
    nie ma tu zadnego systemu weryfikacji. kto ma wieksze plecy ten pracuje.
    czasami debile sa na takich stanowiskach a test kompetencji powinien
    załatwic chociaz czesc spraw :PPP

  • 6. Data: 2004-06-14 18:59:22
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "adamcios" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie ma tu zadnego systemu weryfikacji. kto ma wieksze plecy ten pracuje.
    > czasami debile sa na takich stanowiskach a test kompetencji powinien

    na odpowiedzialnych stanowskach z zusie panują geronci lub gerontki
    (większość)
    chociaż im wyżej tym lepiej z kompetencjami
    nie bój żaby
    chodzi tylko o to że w terenie tzn. na stanowiskach pierwszego kontaktu
    siedzi ogrom ludzi którym nie płaci się za myslenie
    taki ludzik nawet jak natrzaska 1000 egzaminów i kursów
    pójdzie na studia to nie zostaje za to nagrodzony
    czasem źle czasem dobrze

    bo sam widziałem ludzi z dyplomami ba nawet radców prawnych którzy nie
    kumali podstawowych pojęć z ustaw które są stosowane na bieżąco w zusie

    słowem nikt nie sprawdzi czy myślisz czy nie
    a egzaminy? ....
    śmiechu warte
    przeszedłem już kilka w życiu
    i nikt mi nie powie że na egzeminie się myśli :)))

    kwadratura koła
    zus zatrudnia tylu ludzi że w takiej masie muszą się znaleźć głąby
    bo jak znaleźć kilka tysięcy kumatych którzy chcieliby w zusie pracować? ;)