  • 1. Data: 2003-08-25 18:42:26
    Temat: ZE, taryfa G11 a lokal o charakterze zbiorowego zamieszkania
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Witam
    Gdzie znajde definicje powyzszego? Pytam poniewaz chce stosowac grupe
    taryfowa G11 dla domu jednorodzinnego a latem (2mies.)wynajmuje czesc
    pokoi/kwater (DG). W taryfie jest napisane, ze G11 stosuje sie m.in.dla
    potrzeb gospodarstw domowych (podpadam pod to), lokali o ch. zbiorowego
    mieszkania, domow letniskowych i paru innych. Jesli chodzi o lokale to
    podane sa przykladowo hotele robotnicze, domy dziecka, plebanie. Szukalem w
    necie i znalazlem ustawe o spisie powszechnym i tam znalazlem, ze BUDYNKI o
    ch.zbiorowego zamieszkania to jw a takze hotele, motele, pensjonaty. Nie
    wiem czy ja tez pod to podlegam. W innym punkcie taryfa mowi o tym ze
    odbiorca moze wystapic o zmiane grupy taryfowej nie czesciej niz raz na
    12miesiecy. Przez pozostale 10 miesiecy pokoje uzytkuje moja rodzina. Czy ZE
    moze mi kazac zmieniac grupe na 2 miesiace na C11? Jak na to zapatruja sie
    prawnicy?

    Adam