  • 1. Data: 2004-11-26 14:46:10
    Temat: Damian
    Od: "Damian" <d...@p...wp.pl>

    1.Urodziła mi się córeczka mam pytanie czy należą mi się jakieś świadczenia
    jednorazowe z tylułu urodzenia dziecka. Wiem że tak tylko ile i do kogo.

    2. Przy okazji mam pytanie kolega miał wypadek w sklepie (w pracy) podczas
    układania towaru na półce spadł z drabiny i złamał rękę jego BHP-owiec
    powiedział że nie dostanie żadnego odszkodowania bo nie ma żadnego
    uszczerbku na zdrowiu czy to prawda

    3.Ja też miałem na początku roku wypadek samochodowy w drodze z pracy do
    domu nic m się nie stało ale leżałem 6 dni w szpitalu na obserwacji bo
    wszystko ne bolalo i również ten sam BHP-wiec powiedział że nic mi się nie
    nalezy .
    To mnie zastanowiło czy nie ma on jakieoś układu z pracodawcą lub Zusem czy
    naprawdę nic się nam nie należało?

  • 2. Data: 2004-11-26 15:35:10
    Temat: Re: Damian
    Od: Maciej <m...@s...pl>

    Damian napisał(a):
    > 1.Urodziła mi się córeczka mam pytanie czy należą mi się jakieś świadczenia
    > jednorazowe z tylułu urodzenia dziecka. Wiem że tak tylko ile i do kogo.

    Z ubezpieczenia zasiłek, z pracy zasiłek jeżeli przwiduje to regulamin

  • 3. Data: 2004-11-26 18:07:05
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Z ubezpieczenia zasiłek, z pracy zasiłek jeżeli przwiduje to regulamin
    Z jakiego ubezpieczenia?

    PawełJ

  • 4. Data: 2004-11-26 18:22:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Damian" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > układania towaru na półce spadł z drabiny i złamał rękę jego BHP-owiec
    > powiedział że nie dostanie żadnego odszkodowania bo nie ma żadnego

    Nie słuchać BHP-owca tylko iść do ubezpieczyciela. Ten wyśle na komisję i
    komisja ustali. Przy złamaniu ręki raczej jakieś procenciki wyliczą.

  • 5. Data: 2004-11-26 20:38:23
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:co7rbn$hp9$1@news.onet.pl...

    jesli dochod na czlonka twojej rodziny nie przekracza 504 zeta to dostajesz
    jednorazowowo 500 zeta, placi go w zaleznosci od ilosci zatrudnionych
    pracownikow albo pracodawca albo gmina
    pozdro:)