  • 1. Data: 2004-12-09 17:41:34
    Temat: pelnomocnictwo
    Od: "Dex" <d...@w...pl>

    Witam

    Czy pełnomocnictwo (ktore wystawie mojej ksiegowej) do reprezentowania mojej
    firmy na każdym jej szczeblu, wymaga potwierdzenia notarialnego ?

    jesli wymaga, to czy pelnomocnitwo do reprezentowania firmy tylko przed
    Urzedem Skarbowym / Urzedem Miasta tego wymaga ?

    TIA

  • 2. Data: 2004-12-10 12:51:53
    Temat: Re: pelnomocnictwo
    Od: Michał <q...@w...wp.pl>

    Użytkownik "Dex" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > jesli wymaga, to czy pelnomocnitwo do reprezentowania firmy tylko przed
    > Urzedem Skarbowym / Urzedem Miasta tego wymaga ?

    Forma pelnomocnictwa musi byc conajmniej taka jak forma dokonywanej
    czynnosci prawnej. -> art.99 KC

    Pozdr
    Michal