    From: "Stanisław" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wyrok zaoczny
    Date: Fri, 8 Nov 2002 01:25:51 +0100

    Dostałem wyrok zaoczny za kolizję samochodową-ponieważ nie zostały
    uwzględnione istotne okoliczności wydarzenia co mam dalej robić -czy to
    kończy sprawę czy mam jakieś jeszcze możliwości odwołania.Czy prawo i
    sprawiedliwość to są zupełnie odmienne sprawy?.Nie za bardzo mogę sobie
    pozwolić na płatną obronę.Co mi daje uzasadnienie wyroku-do czego może się
    przydać.Piszą,że muszę złożyć oddzielny wniosek o uzasadnienie.A może dać
    sobie spokój bo widzę,że nikt sobie nie zadał żadnego trudu aby
    przeanalizować oświadczenie na piśmie ,które złożyłem na policji?.