  • Data: 2004-05-27 17:01:55
    Temat: Wyrok nakazowy-elp
    Od: "mirek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem dzisiaj wyrok nakazowy -grzywna w wys.600zł.

    O co chodzi dokładnie.

    Pan x podał mnie na policję że zajechałem mu drogę i podobno tamowałem ruch
    przed zaajechaniem drogi na skrzyżowaniu(jeżdzę już 10 lat-codziennie
    ok.100km).Byłem wezwany-przesłuchany przez sierżanta z drogówki.Ponadto
    wydarzenie miało miejsce wtedy kiedy jestem w pracy(świadkowie przesłuchani).
    Policjant po porzesłuchaniach stwierdził że sprawa jest do umorzenia.A tu
    dzisiaj listonosz przynosi WYROK NAKAZOWY.
    Proszę o radę