  • 31. Data: 2010-12-03 16:35:27
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy w ORANGE w związku z nowymi warunkami umowy a kara za wypowiedzenie umowy...?
    Od: "Papuso Smurfo" <ryży@kominiasz.pl>

    Órzytkownik "M" napisał:
> [...]
    > warunków umowy na które mam prawo się ne zgodzić i wypowiedzieć im
    > rzeczoną umowę? Wydaje mi się, że jeśli to ORANGE zmienia warunki umowy to
    > mam prawo chyba ich nie przyjąć i wypowiedzieć umowę bez żadnych
    > konsekwencji? W pisemku które od nich dostałem jest to nazwane tak:
    > "W związku z tym, w przypadku wypowiedzenia przez Państwa Umowy przed
    > upływem czasu, na który została ona zawarta, Operatorowi przysługuje
    > uprawnienie do żądania zwrotu ulgi pomniejszonej o proporcjonalną jej
    > wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania."

    skoro do rozwiązania umowy doszło z ich winy (sami zmienili warunki) to
    karać cię nie mogą bo za co?:O)

    polecam nigdy więcej z podobnymi złodziejami umów nie zawierać a kupować
    zdrapki, proste, tanie, nerwuf nie psujące, nie wymagające włuczenia się po
    prafnikach:O)

  • 32. Data: 2010-12-03 17:34:13
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-03 15:28, Krzysztof pisze:
    > "Kotlet" <K...@n...eu> napisał

    > Owszem, jest dupnie sformułowana, ale nie miałem na to żadnego wpływu.
    > Nie wydaje mi się, by klient miał jakąkolwiek możliwość ingerowania w
    > treść umowy z operatorem.
    > Bierzesz taką albo spadaj.
    >
    > K.

    jak kupujesz przez esklep orange (dla firm) to bedziesz miec jedna
    kartke wlasnie tak sformulowana

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 33. Data: 2010-12-03 21:03:10
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Kotlet" <K...@n...eu> napisał

    > jak kupujesz przez esklep orange (dla firm) to bedziesz miec jedna kartke
    > wlasnie tak sformulowana

    No tak, dopiero teraz zauważyłem, żeśmy się dogadali jak niemy z głuchym
    ;-)
    Najpierw Ty mi odpowiedziałeś nie w temacie (bo pisałem o braku możliwości
    wypowiedzenia umowy, a Ty wyjechałeś z kwotami w umowie), a potem ja
    zrobiłem to samo w stosunku do Ciebie, bo nie zauważyłem, że piszesz o
    czymś innym.

    K.

  • 34. Data: 2010-12-04 18:38:49
    Od: "M" <m...@w...pl>

    > Ergo: umowę można rozwiązać bez kary.

    Jak to zrobić? Oddać np telefon?

  • 35. Data: 2010-12-04 22:58:35
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > [co do cen - masz rację, więc tego już nie komentuję]

    > Nie tyle chciał, ile nie miał innej możliwości.
    > W przypadku operatorów komórkowych to chyba standard.

    Problem w tym, że możliwość zawarcia umowy poza promocją jest tylko ...
    warunki nie te.

  • 36. Data: 2010-12-05 11:21:15
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Problem w tym, że możliwość zawarcia umowy poza promocją jest tylko ...
    > warunki nie te.

    Ale ja nie mówię o umowie promocyjnej, tylko o normalnej umowie z
    operatorem na świadczenie usług.

    K.

  • 37. Data: 2010-12-05 17:12:05
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-04 19:38, M pisze:

    > Jak to zrobić? Oddać np telefon?

    przeciez to Twoj telefon kupiles go za 1, 22 zl :)

  • 38. Data: 2010-12-11 09:33:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 5 Dec 2010, Krzysztof wrote:

    > "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Ale ja nie mówię o umowie promocyjnej, tylko o normalnej umowie z operatorem
    > na świadczenie usług.

    No i zgadza się - płacąc istotnie więcej, możesz zawrzeć umowę
    "niepromocyjną", to wlaśnie pisze poprzednik.
    Przykład: neostrada 512 "normalna" 152 zł/mc, promocja "bez zobowiązań"
    za 54 zł/mc (mam nadzieję że dobrze odczytałem z cennika).
    Widzisz te tłumy wybierające "normalną" neostradę? ;)
    To z nich (z tych tłumów) pochodzą ci, co mogą sobie wypowiadać umowy
    bez ubocznych "efektów" :|

    pzdr, Gotfryd