  • Data: 2008-01-23 09:23:41
    Temat: Wypowiedzenie umowy poleconym
    Od: "Beer" <b...@n...gazecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Pod koniec grudnia wysłałem do dostawcy usług internetowych pismo (pocztą,
    poleconym) "wypowiadające" umowę.
    Obowiązuje mnie (zgodnie z umową) miesięczny okres wypowiedzenia.
    Pismo wysłałem pod dwa adresy:
    jeden to adres firmy, z którą podpisywałem umowę (taki widnieje na pieczęci
    na umowie);
    drugi to adres, pod który firma się przeniosła (wiem o tym jedynie ze zmiany
    adresu widniejącego na fakturach; nie wiem, czy powinno sie tworzyć jakiś
    aneks do umowy, nie wiem, czy powinienem byc jakoś oficjalnie poinformowany
    o tym fakcie).
    Pismo wysłane pod adres pierwotny (pierwszy) zostało 'odbite' - poczta
    przyniosła zwrot.
    Drugi - Bóg raczy wiedzieć. Minęło 3 tygodnie i cisza.

    Jak dalej postępować?
    Telefonicznie mogę sobie "pogadać do woli" - nic potem nie udowodnię, że
    cokolwiek ustalaliśmy. Jak się facet uprze, może mówić, że nie wiedział o
    wypowiedzeniu, że nic do niego nie dotarło.
    Jaką drogą iść, żeby doprowadzić do zerwania (wypowiedzenia) umowy?
    Czy zamiast poleconego, powinienem był wysłać "za zwrotnym potwierdzeniem
    odbioru"? (czy jakoś tak...)

    Dzięki z góry za podpowiedzi