  • 1. Data: 2004-05-07 06:57:52
    Temat: Droga na działce
    Od: "axp" <p...@f...com.pl>

    W jaki sposób próbować zmusić Urząd Gminy by oddzieliła część działki
    zabranej pod drogę od części od części która pozostała a której stałem się
    właścicielem .
    Wcześniej właścicielką była moja mama i wtedy gmina proponowała by zrobić to
    na własny koszt .Problem dotyczy około 3 arów zabranych pod poszerzenie
    drogi na długości ok.150m.Zostało to dokonane za zgodą ale bez żadnych
    dokumentów więc nadal jestem formalnie właścicielem terenu mimo że od wielu
    lat jest to droga gminna.Czy nie istnieje przypadkiem jakiś przepis
    zobowiązujący Urząd Gminy do regulowania takich spraw czy też zależy to od
    humoru urzędników???
    Pozdrawiam.