  • 1. Data: 2004-05-07 06:40:23
    Temat: Parking firmowy - kto odpowiada za...
    Od: "blonDIE" <c...@z...reklame.dziekuje.rejestracje.pl>

    ... uszkodzenia wywolane przez, prosze sie nie smiac, koty chodzace po
    samochodach, oraz jak w moim przypadku przedostajace sie pod maske.

    Samochod jest zarysowany (delikatnie ale zawsze, a obok widacbylo slady
    opuszkow kocich nozek). Dodatkowo uszkodzily mi przewody od wtryskow do
    silnika, na 90% zrobil to kot - bo po przyjechaniu do pracy silnik chodzil
    idealnie, przy probie wyjazdu z pracy silnik przerywal - jak sie okazalo
    zostal przerwany przewod cisnieniowy od wtryskow.

    Czy pracodawca ponosi pelna odpowiedzialnosc za szkody powstale na parkingu
    ? Np. jesli przerwoci sie drzewo rosnace na parkingu, albo spadnie dachowka
    z budynku nalezacego do tej samej firmy co praking ? Jesli tak, to czy
    odpowiadaja ze koty ? Maja pracownikow ktorzy uproczywie pilnuja parkowania,
    dowalajac sie za kazde 5 cm 'krzywo' postawionego auta. Czy wtakim razie
    pracownicy dozoru parkingu powinni gonic koty ?

    Pytam jak najbardziej powaznie. Musialem pisac pismo dlaczego nie parkuje
    tak jak mi kaza (czyli przy smietniku, bo rano jestem pierwszy). Wiec
    napisalem, ze z powodu kotow niszczacych samochod.

    blonDIE (one & only) @ work

  • 2. Data: 2004-05-07 10:44:40
    Temat: Re: Parking firmowy - kto odpowiada za...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "blonDIE" <c...@z...reklame.dziekuje.rejestracje.pl> napisał
    w wiadomości news:c7fb3r$l6i$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Skoro parking nie jest strzeżony, to odpowiada właściciel kota. Tylko jak
    go znaleźć?

    PS: zabezpieczyłeś materiał dowodowy w postaci odbitek linii papilarnych
    opuszków kocich łapek? :-))

  • 3. Data: 2004-05-08 10:27:54
    Od: "blonDIE" <b...@n...sp.am.wp.pl>

    Hm. Parking nie ma tabliczki ze jest strzezony, ale jest monitorowany i
    zamykany (brama + szlaban) i w zasadzie wjazd tylko dla pracownikow. Ale
    wyraznej informacji o tym ze jest rzezony to nie ma. Wiec jak to bedzie ?

  • 4. Data: 2004-05-08 19:22:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "blonDIE" <b...@n...sp.am.wp.pl> napisał w wiadomości

    Szukamy właściciela kota. On jest za to wszystko odpowiedzialny cywilnie.