  • 1. Data: 2012-10-29 16:51:29
    Temat: Wypowiedzenie umowy KS
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Kupuję w sklepie wysyłkowym, jestem konsumentem. Po zapłaceniu okazuje się,
    że towaru nie ma na stanie, a czas realizacji zamówienia jest totalnie nie
    do przyjęcia. Czy w związku z tym (ważne) - PRZED wysłaniem przez nich
    towaru, mogę wypowiedzieć umowę powołując się na Ustawę z dnia 2 marca 2000
    r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
    wyrządzoną przez produkt niebezpieczny? Bo sprzedawca twierdzi, że nie mam
    takiego prawa i chce mi na siłę wysłać coś, co już kupiłem gdzie indziej,
    zdrowo przy okazji przepłacając.

  • 2. Data: 2012-10-29 17:39:43
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy KS
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kriss wrote:
> [...]
    > sprzedawca twierdzi, że nie mam takiego prawa i chce mi na siłę wysłać
    > coś, co już kupiłem gdzie indziej, zdrowo przy okazji przepłacając.

    mozesz.
    Po prostu wysyłasz poleconym i tyle.