  • 1. Data: 2008-11-24 23:38:43
    Temat: Wypowiedzenie OC
    Od: Pomidor <p...@g...pl>

    Witam
    W poprzednim miesiącu skończyło mi się OC (wykupiłem w innej firmie niż
    miałem dotychczas). Do starej firmy wysłałem maila z rezygnacją, firma
    ta wysyła pisma że mam nie opłaconą składkę. Co mogę zrobi w sprawie?
    opłacić składkę czy sporządzić umowę sprzedaży i następnego dnia umowę
    kupa i ta pierwszą wysłać poleconym do TU (wtedy się odczepią?)
    oczywiście datę w umowie wstawię ostatni dzień ubezpieczenia.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-11-25 06:15:33
    Temat: Re: Wypowiedzenie OC
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 25 Nov 2008 00:38:43 +0100, Pomidor <p...@g...pl> wrote:

    >W poprzednim miesiącu skończyło mi się OC (wykupiłem w innej firmie niż
    >miałem dotychczas). Do starej firmy wysłałem maila z rezygnacją,
    Wyslales maila? Dlaczego maila?

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 3. Data: 2008-11-25 06:23:39
    Od: Pomidor <p...@g...pl>

    WAM pisze:

    > Wyslales maila? Dlaczego maila?

    Zapomniałem :/

  • 4. Data: 2008-11-25 08:35:28
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Pomidor" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > składkę czy sporządzić umowę sprzedaży i następnego dnia umowę kupa i ta
    > pierwszą wysłać poleconym do TU (wtedy się odczepią?)

    Nie odczepią się. OC idzie za samochodem.

  • 5. Data: 2008-11-25 15:38:39
    Od: Pomidor <p...@g...pl>

    Paweł Ubysz pisze:

    > Użytkownik "Pomidor" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie odczepią się. OC idzie za samochodem.

    Ale mogę zrobić umowę z data zakończenia ubezpieczenia w TU1, wtedy
    przysyłają pismo do nowego właściciela a nowy odsyła informację że ma
    już ubezpieczenie ?

  • 6. Data: 2008-11-25 16:33:01
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > Ale mogę zrobić umowę z data zakończenia ubezpieczenia w TU1, wtedy
    > przysyłają pismo do nowego właściciela a nowy odsyła informację że ma już
    > ubezpieczenie ?

    Nie , ponieważ OC odnawia sie automatycznie.jezeli nie zostało
    wypowiedziane.

  • 7. Data: 2008-11-25 17:55:43
    Od: Pomidor <p...@g...pl>

    Paweł Ubysz pisze:

    > Nie , ponieważ OC odnawia sie automatycznie.jezeli nie zostało
    > wypowiedziane.

    nawet jeżeli pojazd został sprzedany ?

  • 8. Data: 2008-11-25 18:01:26
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 25 Nov 2008 18:55:43 +0100, Pomidor <p...@g...pl> wrote:

    >nawet jeżeli pojazd został sprzedany ?
    Oczywiscie.
    http://www.pzu.pl/pub/files/PZU_SA/produkty/Wyciag_z
    _ustawy.pdf
    Poczytaj: Art 27, 28, 31 i okoliczne.

    WAM

  • 9. Data: 2008-11-28 09:35:30
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 25 Nov 2008 17:33:01 +0100, Paweł Ubysz napisał(a):

    > Nie , ponieważ OC odnawia sie automatycznie.jezeli nie zostało
    > wypowiedziane.

    Ale "nowy nabywca" ma do trzydziestu dni na rezygnację z tej "starej"
    polisy - prawda? :)