  • 1. Data: 2006-10-11 11:54:41
    Temat: Wyplata odszkodowania w PZU - nie chca uczciwie uznac szkody
    Od: "T" <T...@w...lp>

    Witam
    Prosze o pomoc, chodzi o wyplate odszkodowania.
    Z mojej winy uszkodzilem obie prawe felgi aluminiowe oraz prog w BMW M5
    PZU przyznalo do wymiany i lakierowania prog, wymiane opon oraz naprawe
    alufelg.
    Nie zgadzam sie z naprawa felg i zlozylem pismo ze domagam sie wymiany, gdyz
    jest to element wplywajacy na zachowanie sie auta na drodze, oraz co jest
    absolutna prawda nie ma warsztatu w moim miescie gdzie maluja felgi na kolor
    tytan-perła , jedynie metalic.
    Sa to oryginalne felgi na jakich auto wyszlo z fabryki, koszt jednej to
    okolo 2500zł i nie chce miec jakiegos posklejanego auta lecz
    pelnowartosciowe.
    PZU w takim wypadku przyznalo mi lakiwrowanie 4 felg tak aby byly jednakowe.
    Jednak nadal sie z nimi nie zgadzam, chce felgi takie jak powinny byc,
    oryginalny kolor i nie jakies regenerowane - maja glebokie przytarcie trzeba
    naspawac czy szpachlowac ubytki, a myslalem ze felgi tak jak np zbiornik
    paliwa nie sa elementem ktory sie naprawia.
    Prosze o ponoc i mocne argumenty aby wywalczyc przyslugiowana mi wymiane
    felg, skladki place wysokie!

  • 2. Data: 2006-10-11 12:53:18
    Od: "Anna Wesoła" <n...@m...com>

    Puknij się facet w czoło i idź do jakiejś kancelarii. Bo jakoś nie mam
    motywacji do udzielania darmowych porad posiadaczowi BMW, któremu nie pasuje
    kolorek czegośtam.

    Anka

  • 3. Data: 2006-10-11 12:58:20
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 11 paź o godzinie 14:53, na pl.soc.prawo, Anna Wesoła napisał(a):

    > Puknij się facet w czoło i idź do jakiejś kancelarii.

    "Dostało się chamstwo do internetu" po promocji UPC ... :((((

    > Bo jakoś nie mam motywacji do udzielania darmowych porad posiadaczowi BMW,

    A masz takie uprawnienia - po twoim poziomie posta (i braku znajomości
    zasad usenetowych) obstawiam z pewnością że nie mas żadnych uprawnień -
    nawet do wypieku piernika w kuchence domowej.
    Chyba ze gotowca upieczesz typu dr etkerek :)))

    --
    Herbi
    11-10-2006 14:58:10

  • 4. Data: 2006-10-11 13:11:47
    Od: "Anna Wesoła" <n...@m...com>

    > "Dostało się chamstwo do internetu" po promocji UPC ... :((((

    Proszę ad rem a nie ad personam.

    > A masz takie uprawnienia - po twoim poziomie posta (i braku znajomości
    > zasad usenetowych)

    Jaką konkretnie zasadę naruszyłam i gdzie jest ona skodyfikowana?

    Anka.

  • 5. Data: 2006-10-11 14:11:40
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 11 Oct 2006 15:11:47 +0200, Anna Wesoła napisał(a):

    > Jaką konkretnie zasadę naruszyłam i gdzie jest ona skodyfikowana?

    Ogólnie to naruszyłaś dwie zasady:
    1. brak deklaracji charsetu;
    2. "jak by to rzekł Gotfryd: "bo każdy normalny to czyta z góry do dołu a
    nie odwrotnie" - czyli odpisuje sie pod cytowanym fragmentem posta - a nie
    jak to uczyniłaś poprzednio - nad.
    A gdzie znależć?
    Ogólnie dostępne w ... internecie :)))

  • 6. Data: 2006-10-11 14:14:43
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "Anna Wesoła" <n...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]

    No wlasnie dostalo sie i ma damskie imie na "A"

    > Proszę ad rem a nie ad personam.

    Przed uzywaniem usenetu zapoznaj sie z netykieta . Jak sama wskazujesz na
    zapisy regulujace to moze zapoznaj sie z zasadami panujacymi na usenecie .
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

    Jaca

  • 7. Data: 2006-10-11 14:23:38
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

> [...]
    > Z mojej winy uszkodzilem obie prawe felgi aluminiowe oraz prog w BMW M5
    > PZU przyznalo do wymiany i lakierowania prog, wymiane opon oraz naprawe

    Felg alu spawac nie mozna , obniza to ich wlasciwosci co obniza twoje
    bezpieczenstwo . M 5 to chyba calkiem nowy samochod wiec udzial wlasny przy
    odszkodowaniu bedzie chyba max 10 % a moze nawet zero . Chcesz zeby twoj
    samochod zostal przywrocony do stanu poprzedniego i masz calkowita racje .
    Popros kogos o sformulowanie odpowiedniego pisma ze ten rzeczoznawca z PZU
    zaleca naprawe felg zamiast wlasciwej wymianie ( naprawa zmiejsza
    bezpieczenstwo w ruchu drogowym ) Wyskocz do tego PZU i niech sie rzeczony
    gosc pod tym podpisze :))))) Ciekawe co zrobi .
    W odroznieniu od Pani "A" nie traktuje kazdego posiadacza BMW jako
    bezmyslnego karka . Zycze powodzenia . I zgodnie z zasada bo kazdy homo jest
    pedofilem zycze poszerzenia elektoratu moherowym berecikom :))

    Jaca

  • 8. Data: 2006-10-11 16:43:33
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Wed, 11 Oct 2006 15:11:47 +0200, Anna Wesoła napisał(a):

    > Jaką konkretnie zasadę naruszyłam i gdzie jest ona skodyfikowana?

    1. Przede wszystkim minus za brak kultury.
    2. Drugi minus za brak znajomości odpowiedniej konfiguracji czytnika grup
    dyskusyjnych
    3. Trzeci minus za brak zgodnego z zasadami Netykiety sposobu odpowiadania.
    Odpowiada się pod słowem cytowanym, a nie na nad.

    Człowiek zadał konstruktywne pytanie postawione jasno i czytelnie
    argumentując przy tym swoje stanowisko do sytuacji jaka go spotkała
    przyznawszy się przy tym, że jest posiadaczem BMW.
    I co ? Odpowiedź zawierająca jad i iście dosadny rasizm motorozacyjny tylko
    dlatego, że człowiek ma własne BMW. Koleżanka chyba nie nie ma pojęcia co
    to BMW M5 i jak wygląda oryginalne alu za 2500 zł więc na przyszłość zanim
    odpowie się dla sportu proponuję zajrzeć do ściśle przyjętych i stosowanych
    zasad kultury osobistej bez zbędnego panoszenia o własnych zdolnościach
    "radcowskich".

    Ode mnie PLONK !!!

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 9. Data: 2006-10-11 18:37:54
    Od: "Tomek \"Chara\"" <c...@i...pl>

    Użytkownik "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL> napisał w
    wiadomości news:egiu8r$2ua$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > homo jest
    > pedofilem zycze poszerzenia elektoratu moherowym berecikom :))

    Ładnie pisałeś, ale na końcu dzięki moherowym beretom trafiłeś do tego
    samego worka ;)

    Pozdrawiam,
    Tomek "Chara"

  • 10. Data: 2006-10-11 19:18:51
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    A kto Ci powiedział, że zbiorników sie nie naprawia ?

    Zasięgnij wiedzy, bo ogólne ploty to nie wszystko. Technologia poszła do
    przodu i możliwości odbudowy również.
    Co do felg, to zapewne jak powiesz, że oddasz stare i przedłożysz rachunki
    zakupu to zwrócą Ci cały koszt. Jeżeli chcesz rozliczyc kosztorysowo to się
    zwyczajnie bronią, bo zakładają że nie dokonasz wymiany i dla tego proponują
    Ci lakierowanie z uzupełnieniem ubytków.
    Może porozmawiaj z osoba zajmującą się sprawą co by było gdybyś chciał oddać
    uszkodzone fele, czy zapłacą Ci wtedy za takie same ?

    pozdr SP