  • 31. Data: 2003-10-19 09:26:12
    Temat: Re: Wypłata odszkodowania przez PZU - pilne
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:Xns9417C79F9E2E7dmicfgpolboxcom@22.7.19.17...

    > Zakładamy, że NIE udowodni mu się, nawet więcej jechał z dozwoloną,
    > dostosowaną do warunków prędkością.
    > Co wtedy?

    Wtedy sprawa jest oczywista.

    Pozdr
    Leszek

  • 32. Data: 2003-10-19 16:17:56
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> popełnił 19 paź 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:bmtlbh$bnr$1@topaz.icpnet.pl:

    > Wtedy sprawa jest oczywista.
    Sprecyzyj:
    "Oczywiście
    a-jest
    b-nie jest
    współodpowiedzialna szkodzie."
    --
    pozdro
    poreba

  • 33. Data: 2003-10-19 17:15:38
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Sprecyzyj:
    > "Oczywiście
    > a-jest
    > b-nie jest
    > współodpowiedzialna szkodzie."

    Nie jest.
    Testowałeś Swoje IQ?

    Pozdr
    Leszek

  • 34. Data: 2003-10-20 08:31:04
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> popełnił 19 paź 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:bmugrp$4hl$1@topaz.icpnet.pl:

    > Nie jest.
    > Testowałeś Swoje IQ?
    Nie, a czy było tam pytanie:
    Gdy pieszy wlezie na czerwonym to kierowca nie jest współwinny szkodzie
    Gdy traktorzysta wyjedzie nagle z podporządkowanej
    (a policja nie może stwierdzić - brak ukarania - że nie dostosował
    prędkości do warunków drogowych ani nie ze nie zachował
    należytej ostrożności) to kierująca jest współodpowiedzialna.
    Różnica w ocenie ww. zdarzeń wynika z:
    A- płci kierowcy
    B- poziomu senności odpowiadającego
    C- plam na słońcu
    D- Lepper musi odejść

    Załapałbyś się na dodatkowe centyle przy tym pytaniu?

    --
    pozdro
    poreba

  • 35. Data: 2003-10-20 10:29:53
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Gdy pieszy wlezie na czerwonym to kierowca nie jest współwinny szkodzie
    > Gdy traktorzysta wyjedzie nagle z podporządkowanej

    Traktory nie pojawiają się nagle.
    Logika się kłania :porównujesz pieszego który wchodzi "na maskę" samochodu z
    przypadkiem w którym kierująca zdążyła chwilę potańczyć po obu
    rowach.Właśnie te "tańce" mogą wskazywać na prędkość" nie taką jak trzeba".

    > (a policja nie może stwierdzić - brak ukarania - że nie dostosował
    > prędkości do warunków drogowych ani nie ze nie zachował
    > należytej ostrożności)

    Policja a odszkodowanie to nie powiązane ze sobą rzeczy. Zdajesz sobie
    sprawę jaki odsetek sfingowanych kolizji potwierdzają policjanci? I wcale
    nie dlatego że są przekupieni ale dlatego że się im nie chce łazić po
    sądach.Wolą ukarać "sprawcę" i po kłopocie.PZU prowadzi wówczas swoje
    postępowanie i z jego wynikiem możesz się nie zgodzić idąc po sprawiedliwość
    do sądu.Policja nigdy nie wie czy zdarzenie było sfingowane czy nie albo czy
    kierująca samochodem nie mogąc g....a sprzedać rozbiła celowo auto umawiając
    się z trakorzystą że on winę weźmie na siebie i będzie kasacja auta
    pokrywana z jego OC. Pomyślałeś o tym? Nadal uważasz że Policja ma tu
    ostatnie słowo?
    Ty znasz teorię a ja jestem fachowcem w swojej branży:)

    Dla mnie EOT
    Pozdr
    Leszek

  • 36. Data: 2003-10-20 12:34:39
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> popełnił 20 paź 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:bn0des$fhu$1@topaz.icpnet.pl:

    > Ty znasz teorię a ja jestem fachowcem w swojej branży:)
    Dlatego czytuję psp, że nie znam!!!
    > Dla mnie EOT
    Jak wolisz, ale niedopowiedzenia pozostają...

    --
    pozdro
    poreab

  • 37. Data: 2003-10-20 13:15:50
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Ale z Ciebie trolll

    PZU nie ma nic do tego czy predkosc byla ok czy nie.. Gdyby na droge nie
    wjechal ciagni Pani by do rowy nie wpadla i o to tylko chodzi..
    Gdzyby predkosc byla za duza stwierdzilaby to policja i jej zdanie tu sie
    liczy (nikt z PZU nie byl a miejscu wypadku)..
    Nie ma sytuacji gdy policja winy nie uzna a PZU uzna .. to tylko mydlenie
    oczu i przestan piepszyc jesli o czyms nie masz zielonego pojecia...
    Sprawa dla sadu i tyle..PZU jawnie lamie prawo.
    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2003-10-20 13:22:19
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    > ostatnie słowo?
    > Ty znasz teorię a ja jestem fachowcem w swojej branży:)

    Cos slabo, mniemam ze samochodem zbyt czesto nie jezdzisz .. 55 a nawet 50
    na godzine w zupelnosci wystarczy by w obliczu ciagnika ktory wylania sie
    zza drzew (tak owszem mozna go nie zauwazyc wyobraz sobie)...przestraszyc
    sie i dac kontre kierownica na tyle duza ze na niepewnej nawierzchni
    samochodem zarzuci na tyle ze moze znalezc sie w przeciwnym rowie (po
    drugiej kontrze)... Radze pocwiczyc zima lub na mokrym bruku.... no chyba ze
    wtedy zostawiasz samochod w garazu..
    Po za tym czepiasz sie wszystkiego, mam wrazenie ze nie rozumiesz do konca o
    czym kobieta pisze ?????
    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2003-10-20 13:42:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Cos slabo, mniemam ze samochodem zbyt czesto nie jezdzisz ..

    No jasne. Ćwierć wieku jeżdżenia ,12 aut i miliony kilometrów to przy Tobie
    pryszcz ;))

    > dac kontre kierownica na tyle duza ze na niepewnej nawierzchni
    > samochodem zarzuci

    Na niepewnej nawierzchni jedzie się niepewnie :)

    > Po za tym czepiasz sie wszystkiego,

    Tylko tyle co PZU jak widzisz.

    >mam wrazenie ze nie rozumiesz do konca o czym kobieta pisze ?????

    Ja mam wrażenie że tylko ja rozumiem.

    Pozdr
    Leszek
    Miało być EOT ale nie "strzymałem". Ile lat masz prawko?

  • 40. Data: 2003-10-20 13:44:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Sprawa dla sadu i tyle..PZU jawnie lamie prawo.

    I tu następuje test na "bycie trollem" ;)
    Jakie prawo łamie PZU ?

    Leszek