    From: "Leszek" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypłata odszkodowania przez PZU - pilne
    Date: Mon, 20 Oct 2003 12:29:53 +0200

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:Xns941A67C2F4974dmicfgpolboxcom@22.7.19.17...

    > Gdy pieszy wlezie na czerwonym to kierowca nie jest współwinny szkodzie
    > Gdy traktorzysta wyjedzie nagle z podporządkowanej

    Traktory nie pojawiają się nagle.
    Logika się kłania :porównujesz pieszego który wchodzi "na maskę" samochodu z
    przypadkiem w którym kierująca zdążyła chwilę potańczyć po obu
    rowach.Właśnie te "tańce" mogą wskazywać na prędkość" nie taką jak trzeba".

    > (a policja nie może stwierdzić - brak ukarania - że nie dostosował
    > prędkości do warunków drogowych ani nie ze nie zachował
    > należytej ostrożności)

    Policja a odszkodowanie to nie powiązane ze sobą rzeczy. Zdajesz sobie
    sprawę jaki odsetek sfingowanych kolizji potwierdzają policjanci? I wcale
    nie dlatego że są przekupieni ale dlatego że się im nie chce łazić po
    sądach.Wolą ukarać "sprawcę" i po kłopocie.PZU prowadzi wówczas swoje
    postępowanie i z jego wynikiem możesz się nie zgodzić idąc po sprawiedliwość
    do sądu.Policja nigdy nie wie czy zdarzenie było sfingowane czy nie albo czy
    kierująca samochodem nie mogąc g....a sprzedać rozbiła celowo auto umawiając
    się z trakorzystą że on winę weźmie na siebie i będzie kasacja auta
    pokrywana z jego OC. Pomyślałeś o tym? Nadal uważasz że Policja ma tu
    ostatnie słowo?
    Ty znasz teorię a ja jestem fachowcem w swojej branży:)

    Dla mnie EOT
    Pozdr
    Leszek