  • 41. Data: 2003-10-20 14:14:33
    Temat: Re: Wypłata odszkodowania przez PZU - pilne
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > No jasne. Ćwierć wieku jeżdżenia ,12 aut i miliony kilometrów to przy
    Tobie
    > pryszcz ;))

    Super wychodzi okolo 300-400 km dziennie.. sporo masz wiec czasu na
    siedzenie przy necie ;)))
    Wspolczuje zawodu.. to smutne ...

    > Ja mam wrażenie że tylko ja rozumiem.

    Gowno rozumiesz i przestan trollowac gowniarzu

  • 42. Data: 2003-10-20 15:25:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Gowno rozumiesz i przestan trollowac gowniarzu

    To żeś głupi jest wybaczalne.
    Ale to żeś niewychowany i chamski menel już nie.
    A więc spadaj na pustą główkę do kibelka śmieciu, od tej chwili szczekasz w
    próżni.
    Plonk

  • 43. Data: 2003-10-20 17:04:32
    Od: jerry1111 <s...@r...wp.pl>

    >I tu następuje test na "bycie trollem" ;)
    >Jakie prawo łamie PZU ?

    Akurat nie PZU (bo z nimi nie mam złych doświadczeń), ale pewne
    ubezpieczalnie w Polsce _jawnie_ łamią prawo. Dlaczego? W odpowiedzi
    zasłyszanej od przedstawiciela ubezpieczalni usłyszałem: "Bo to się
    opłaca - max. 5% ludzi idzie do sądu dochodzić swojego".

    Masz 2 przykłady: Czy z OC może być szkoda całkowita? Czy dla osoby
    prywatnej wypłacać się powinno z VAT czy bez VAT?

    --
    Jerry

  • 44. Data: 2003-10-20 18:07:34
    Od: "Mundrala" <l...@s...pl>

    poreba wrote:
    > Czy dobrze rozumiem: kierowca który uszkodzi sobie autko w wyniku
    > uderzenia w pieszego który nagle (na czerwonym) wtragnął na przejście
    > jest współodpowiedzialny szkodzie?

    Ten przykład nie jest całkiem adekwtny gdyż w Twoim przykładzie mamy relację
    pojazd mechaniczny - pieszy. W omawianym przypadku mamy relację
    pojazd mechaniczny - pojazd mechaniczny. Używasz także słowa
    "odpowiedzialność". Nalezy odróżnić odpowiedzialnośc karną od cywilnej
    (patrz zasada winy / zasada ryzyka).

    Mundrala

  • 45. Data: 2003-10-21 10:28:47
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Mundrala" <l...@s...pl> popełnił 20 paź 2003 na pl.soc.prawo utwór

    > Ten przykład nie jest całkiem adekwtny gdyż w Twoim przykładzie mamy
    > relację pojazd mechaniczny - pieszy. W omawianym przypadku mamy
    > relację pojazd mechaniczny - pojazd mechaniczny.
    A co to zmienia? BTW czy pojazd kosmiczny jest pojazdem mechanicznym?
    Zamień pojazdy na windy i wprowadź odpowiedzialność konserwatora.

    > "odpowiedzialność". Nalezy odróżnić odpowiedzialnośc karną od cywilnej
    > (patrz zasada winy / zasada ryzyka).
    Patrz posty w wątku. A o jakiej odpowiedzialności tu dyskutujemy?
    Tak o braku o.cywilnej przy braku o.karnej, kiedy są niezależne od siebie,
    kiedy jedna może wynikać z drugiej, i czy w opisywanym przypadku taka
    niezależność może zachodzić, itd.

    --
    pozdro
    poreba