  • 11. Data: 2002-08-09 23:40:11
    Temat: Re: Wypadek kom -śmierć mojej corki pomozcie
    Od: "lord" <w...@p...onet.pl>

    Dudziak Franciszek Zakład Pogrzebowy
    74-200 Pyrzyce, ul. Zabytkowa 6, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 570-14-74

    zadzwon do nich moze maja calodowy telefon i sie wypytaj powinni cie
    pokierowac co robic dalej

  • 12. Data: 2002-08-09 23:46:29
    Od: "lord" <w...@p...onet.pl>

    ponizej adresy firm pogrzebowych z poznania jakie znalazlem w sieci :

    "Charon" S.C. Zakład Usługowo-Produkcyjny
    61-851 Poznań, ul. Zielona 5
    woj. wielkopolskie
    tel. (061) 851-70-00; fax. (061) 853-01-20

    "Graniteks" Salon Sprzedaży Nagrobków
    60-594 Poznań, ul. Dąbrowskiego 139
    woj. wielkopolskie
    tel. (061) 843-62-37

    "Stoltur" S.J. Jan i Marian Miller Zakład Pogrzebowy
    61-777 Poznań, ul. Woźna 18
    woj. wielkopolskie
    tel. (061) 853-01-60

    "Universum" Spółdzielnia Pracy
    61-777 Poznań, ul. Woźna 15a
    woj. wielkopolskie
    tel. (061) 853-19-43; fax. (061) 852-93-20

    "Universum" Spółdzielnia Pracy Zakład Kremacji
    61-021 Poznań, ul. Wrzesińska
    woj. wielkopolskie
    tel. (061) 879-47-80; fax. (061) 879-25-83

    "Universum" Spółdzielnia Pracy Zakład Usługowy nr 1
    61-521 Poznań, ul. Kosińskiego 24
    woj. wielkopolskie
    tel. (061) 833-02-75

    Kuźniewski Jerzy Usługi Pogrzebowe
    61-774 Poznań, ul. Wielka 12
    woj. wielkopolskie
    tel. (061) 852-36-28

    Łuczyk Dorota Szarfy do Wieńców
    60-536 Poznań, ul. Kościelna 18
    woj. wielkopolskie
    tel. (061) 847-37-46

    Pieluszyński Piotr Biuro Usług Pogrzebowych
    61-777 Poznań, ul. Woźna 13
    woj. wielkopolskie
    tel. (061) 851-54-61

    Słomiński Mirosław Wyrób Szarf
    61-053 Poznań, ul. Pusta 28
    woj. wielkopolskie
    tel. (061) 870-88-13

  • 13. Data: 2002-08-10 09:42:06
    Od: "jo77" <j...@w...poczta.fm>

    "MarekF" <m...@a...alpha.pl> wrote in message
    > Okolicznosci wy padku
    > Kierowca sam osob. wyprzedzal na ciaglej podwojnej linii, gdzzies mu tam
    > wyjechal TIR, policja powiedziala, ze kierowca osobowki w ktorym
    siedziala
    > moja corka na tylnym siedzieniu bez zapietych pasow, popelnil
    przestepstwo,
    > kierowca tira wykroczenie. Wwalili ssie w tego tira i cora uderzyla
    > prawdopodbnie w oparcie przednich siedzen. po pol godzzinie zmarla
    > Wina wypadku jest po sstronie kierowcy osobowego.
    > Ja nie wiem cco mam robic. Moze ktos ma jakies "przykre doswiadczenia" BO
> [...]

    Strasznie Ci wspolczuje. Moze to nie na miejscu ale jest to przestroga dla
    innych aby zapinac tylnie pasy, nawet kilka dni temu tak wiele sie o tym
    mowilo.....
    Jeszcze raz bardzo mi przykro, ze starciles corke i lacze sie z Toba w bolu.
    Ile lat miala corka?