    From: "Piotr C." <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wypadek autobusowy - odszkodowanie
    Date: Mon, 22 Jul 2002 22:24:54 +0200

    Witam,

    Niedawno jechałem autobusem PKS Poznan - Kołobrzeg, który prawdopodobnie
    (dochodzenie trwa) z winy kierowcy wpadł do rowu. Jestem studentem i
    niestety nie wykupiłem ubezpieczenia. Czy mogę otrzymać skądś odszkodowanie?
    Oczywiście mogę wytoczyć proces PKS-owi. Są inne możliwości? (ubezpieczeni
    rodzice etc).

    pozdrawiam