  • 1. Data: 2003-05-12 20:28:18
    Temat: Wynajem lokalu uzytkowego
    Od: "Paweł Z. Kosmęda" <k...@g...pl>

    Mam nastepujace pytanie: Czy jesli ktos wynajmuje mi lokal, na ktory nie ma
    jeszcze wydanego pozwolenia z Urzędu Miasta (urzad nadzoru budowlanego) - to
    czy ma prawo pobierac czynsz za ten lokal? I inny aspekt tej samej sprawy- w
    umowie mam zapisane ze oplaty eksploatacyjne pobierane beda od dnia
    oficjalnego otwarcia. Czy jesli lokal nie byl odebrany to czy mozna uznac ze
    nie mogl byc oficjalnie otworzony?

    Dziekuje za pomoc.

    Pawel Z. Kosmeda

  • 2. Data: 2003-05-13 08:31:19
    Temat: Re: Wynajem lokalu uzytkowego
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Paweł Z. Kosmęda" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umowie mam zapisane ze oplaty eksploatacyjne pobierane beda od dnia
    > oficjalnego otwarcia. Czy jesli lokal nie byl odebrany to czy mozna uznac

    nie mozna przekazać innemu więcej praw niż sie posiada,
    a tutaj jakos wydaje się że do tego to sie sprowadza,
    może być umowa najmu ale taka troche warunkowa a czynsz
    to jasne że od przekazania lokalu protokołem,
    reszta to bezprawie,
    pzdr,
    JarekM

  • 3. Data: 2003-05-13 10:01:41
    Temat: Odp: Wynajem lokalu uzytkowego
    Od: "Kostek" <k...@f...onet.pl>

> [...]
    > jeszcze wydanego pozwolenia z Urzędu Miasta (urzad nadzoru budowlanego) -
    > czy ma prawo pobierac czynsz za ten lokal?

    Uważam, że jeśli się dogadaliście, że masz płacić to płać.
    Jeśli nie chcesz płacić to szukaj innego lokalu
    Patrz jaką zawarliście umowę.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-05-13 11:17:20
    Od: "Paweł Z. Kosmęda" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Kostek" <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ma
    >
    > Uważam, że jeśli się dogadaliście, że masz płacić to płać.
    > Jeśli nie chcesz płacić to szukaj innego lokalu
    > Patrz jaką zawarliście umowę.
    Problem polega na tym , ze calosc to galeria handlowa- pasaz. I np. bez
    tych pozwolen nie mogli nic robic ci ktorzy wynajeli lokale pod gastronomie.
    W zwiazku z czym przez caly okres 5 miesiecy galeria wygladala jak plac
    budowy co praktycznie uniemozliwialo normalna dzialalnosc.
    Stad chce sie dowiedziec czy moge nie placic czynszu czy nie.

    Bo oplaty eksploatacyjne moge placic. - drugie pytanie bylo czysto
    teoretyczne

    Pozdr.

    Pawel Z. Kosmeda