  • 1. Data: 2003-05-12 18:50:21
    Temat: Dzierżawa łącz stałych, co trzeba zrobić?
    Od: "Ghost" <c...@p...onet.pl>

    Witam,
    Planujemy rozwój bezprzewodowej sieci (2.4GHz) i zarejestrowanie się jako
    operator usług telekomunikacyjnych. Czy jest to konieczne w URTiP, co trzeba
    zrobić i czy to coś kosztuje?

    Pozdrawiam,
    GHost

  • 2. Data: 2003-05-12 20:25:30
    Temat: Re: Dzierżawa łącz stałych, co trzeba zrobić?
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b9oq4h$l9l$1@news.onet.pl>, Ghost wrote:

    > Planujemy rozwój bezprzewodowej sieci (2.4GHz) i zarejestrowanie si? jako
    > operator us?ug telekomunikacyjnych. Czy jest to konieczne w URTiP,

    Tak.

    > co trzeba zrobiae

    Wyslac zgloszenie i czekac 30 dni. Jak w tym czasie nie dostaniesz
    sprzeciwu to znaczy ze masz zezwolenie.

    > i czy to co? kosztuje?

    Nie.

    http://www.teleprawo.lo.pl/internet2.htm

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2003-05-13 19:57:10
    Od: Leszek <r...@p...pl-nospam>

    In article <b9oq4h$l9l$1@news.onet.pl>, c...@p...onet.pl says...
> [...]
    > operator usług telekomunikacyjnych. Czy jest to konieczne w URTiP, co trzeba

    No i jeszcze wypadalo by miec legalny sprzet na 2.4GHz do takiej
    dzialalnosci.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 4. Data: 2003-05-14 05:53:52
    Od: "Ghost" <c...@p...onet.pl>

    Witam,

    > No i jeszcze wypadalo by miec legalny sprzet na 2.4GHz do takiej
    > dzialalnosci.
    >
    > Leszek
    Oczywiście, wydaje mi się, że sprzęt z homologacją jaki sprzedają poważne
    firmy, a który działa na 2.4GHz, bez żadnych wspomagaczy (wzmacniaczy itd.),
    jest legalny.

    Natomiast jedno, co mnie przejęło, to jakiś idiotyczny
    przepis/rozporządzenie, które ma wejść od 1 Lipca, a które tyczy się
    "podsłuchiwania" przesyłanych danych i ich magazynowania. Nie do końca
    rozumiem ten przepis i nie wiem, czy tyczy się tylko podsłuchu z nakazem,
    czy zawsze.

    Ghost

  • 5. Data: 2003-05-14 06:32:51
    Od: Leszek <r...@p...pl-nospam>

    In article <b9slci$brc$1@news.onet.pl>, c...@p...onet.pl says...

> [...]
    > firmy, a który działa na 2.4GHz, bez żadnych wspomagaczy (wzmacniaczy itd.),

    A o jakich np. powaznych firmach mowimy?

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 6. Data: 2003-05-14 15:37:33
    Od: "Ghost" <c...@p...onet.pl>

    Witam,
    > A o jakich np. powaznych firmach mowimy?
    >
    > Leszek

    D-Link, Linksys, Ovislink.

    Ghost