  • Data: 2007-02-23 14:40:38
    Temat: Wynająłem ruine, wyremontowałem ją i...
    Od: "szolek" <i...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ... i teraz wynajmujący chce mi wyremontowany budynek zabrać.

    Witam serdecznie.

    Mam pytanie do przypadku wymienionego wyzej.
    Czy mnie jako najemcy budynku ktory byl praktycznie ruiną,
    po zakonczeniu umowy najmu (byl to okres 3 lat) nalezy sie
    zwrot kosztow poniesionych na wyremontowanie tego budynku?

    Wg ustaw mam prawo do egzekucji "ulepszeń", ale czy remont
    czyli odrestaurowanie starych okien, uzupełnienie ubytków w ścianach,
    naprawa walącej sie bramy można nazwać ulepszeniem?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.
    Szolek