  • 1. Data: 2003-11-03 11:39:27
    Temat: zakup i zwrot
    Od: serwan <s...@s...il.pw.edu.pl>

    qaniam,
    nabylem skomplikowane urzadzenie techniczne jako susbtytut dla
    podobnego na ktore musialbym czekac miesiac. okazalo sie niestety ze
    urzadzenie ma niestandardowe zlacza, w zwiazku z czym - zeby uczynic
    je uzytecznym - musialbym nabyc dodatkowo specjalne laczowki (pijacko
    drogie). sprzedawca mnie o tym 'felerze' nie poinformowal - pytanie
    czy mam prawo mu ww. sprzet odeslac i zadac zwrotu pieniedzy? wyslalem
    poczte z informacja ze oczekuje albo zwrotu pieniedzy albo wymiany na
    inne urzadzenie, bez odpowiedzi..
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-03 18:25:56
    Temat: Re: zakup i zwrot
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A masz dowód na to, ze mial Ci dostarczyc z okreslonymi "laczówkami" -
    cokolwiek to jest, bo jedynie moge sie domyslac, ze pewnie jakies wtyczki
    albo gniazda.