  • 1. Data: 2008-10-14 19:38:58
    Temat: Wymiana uszkodzonego sprzętu
    Od: Eneasz Pącki <a...@w...pl_NOSPAM>

    Witam!

    Od pół roku jestem posiadaczem Nokii E51 i w tym czasie zdążyła się ona
    popsuć już 4 razy. W serwisie Nokii na Siennej w Warszawie powiedzieli
    mi, że mogą mi naprawiać ten telefon w nieskończoność. Jedyną opcją
    wymiany aparatu na nowy jest rzekomo powołanie się u bezpośredniego
    sprzedawcy na prawo o rękojmi, gdzie tenże sprzedawca miałby obowiązek
    wymienić mi uszkodzony aparat na nowy.

    Jak to wygląda w praktyce? Pytam przed pójściem do sklepu gdzie
    zakupiłem telefon żeby nie wyjść na głupka, który powtarza zasłyszane
    gdzieś tam hasła.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za (sensowne) odpowiedzi.

  • 2. Data: 2008-10-19 18:53:12
    Temat: Re: Wymiana uszkodzonego sprzętu
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    > aparatu na nowy jest rzekomo powołanie się u bezpośredniego sprzedawcy na
    > prawo o rękojmi, gdzie tenże sprzedawca miałby obowiązek wymienić mi
    Jezeli kupiles prywatnie to wyszedlbys na glupka - rekojma juz dawno nie
    funkcjonuje - wrzuc na google haslo "odpowiedzialnosc sprzedawcy" to jest
    obowiazujace prawo. Jezeli na firme to jak najbardziej rekojma.
    Wczesniej zapoznaj sie z warunkami gwarancji na karcie gw. jak nic nie pisza
    w wymianie na nowy to niedobrze - zawsze mozesz skierowac sprawe do
    Rzecznika Spraw Konsumenta - wysylane przez nich pisma czynia cuda.

    K.