  • 21. Data: 2006-04-04 18:28:00
    Temat: Re: Wymiana towaru na nowy...jednak gwarancja stara
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Z tego co ja wiem, jezeli w gwarancji NIE ma zapisu ,ze sie nie przedluza
    sie i nie wznawiana przy wymianie sprzetu to musza Ci dac nowa gwarancje.
    Obawiam sie jednak ,ze taki zapis JEST , gdyz jest on dosc ostatnio
    popularny i wtedy nowa gwarancja NIE PRZYSLUGUJE.
    Temat znam z autopsji - znajoma firma wprowadzila go do karty gwarancyjnej
    po konsultacj z prawnikiem.

    K.

  • 22. Data: 2006-04-04 19:00:10
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl>

    > Gwarancje daje producent, a nie sprzedawca i nie w/g dobrej woli tylko dla
    > zdobycia klieta.

    Kupiłem komputer w sklepie składający się z 10 części różnych producentów.
    Popsuł się komputer. Zanoszę go gdzie? Do producenta czy do sklepu?

  • 23. Data: 2006-04-05 09:06:05
    Temat: Wymiana towaru na nowy...jednak gwarancja stara
    Od: "KEN" <k...@b...pl>

    Witam

    Przepraszam -być może ten wątek występował wcześniej, bardzo mi się
    spieszy...może ktoś z Was bedzie wiedział.

    Usłyszałem że przy wymianie nagrywarki DVD na nową nie dostanę nowej
    gwarancji. Czy ktoś mogłby mi to podeprzeć jakimś paragrafem bo nie wiem czy
    jest sens się kłócić z LG o wydanie nowej 24 miesięcznej gwarancji.

    Wg mnie nowy towar oznacza nową gwarancję...lecz nie wiem co stanowi prawo
    ..