    From: "KEN" <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wymiana towaru na nowy...jednak gwarancja stara
    Date: Wed, 5 Apr 2006 11:06:05 +0200

    Witam

    Przepraszam -być może ten wątek występował wcześniej, bardzo mi się
    spieszy...może ktoś z Was bedzie wiedział.

    Usłyszałem że przy wymianie nagrywarki DVD na nową nie dostanę nowej
    gwarancji. Czy ktoś mogłby mi to podeprzeć jakimś paragrafem bo nie wiem czy
    jest sens się kłócić z LG o wydanie nowej 24 miesięcznej gwarancji.

    Wg mnie nowy towar oznacza nową gwarancję...lecz nie wiem co stanowi prawo
    ..