  • 1. Data: 2004-01-20 18:09:10
    Temat: Wymiana towaru na inny - hipermarket Real
    Od: "Slay" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Wczoraj kupiłem u nich prostownik, ale dzisiaj chciałem go wymienić na inny
    trochę droszy.
    Powiedziano mi, ze się nie da, bo mam już podbita gwarancje, jest już data
    na karcie gwarancyjnej itp.
    Gdzie znajdę przepisy w necie odnosnie mojej sprawy?
    czy to prawda co oni gadaj w Realu, ze to niemożliwe?
    Pozdrawiam
    Sylwek

  • 2. Data: 2004-01-20 18:39:38
    Temat: Re: Wymiana towaru na inny - hipermarket Real
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Slay wrote:
> [...]
    > na karcie gwarancyjnej itp.
    > Gdzie znajdę przepisy w necie odnosnie mojej sprawy?
    > czy to prawda co oni gadaj w Realu, ze to niemożliwe?

    Wymiana to ich dobra wola i mogliby powiedzieć "nie, bo nie". A że
    wymyślają sobie bzdurne usprawiedliwienia...

    KG

  • 3. Data: 2004-01-21 06:18:39
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "kam" <k...@p...onet.plX> wrote
    > Wymiana to ich dobra wola i mogliby powiedzieć "nie, bo nie". A że
    > wymyślają sobie bzdurne usprawiedliwienia...

    Nie sa bzurne. Gwarancja jest juz zuzyta, jak ktos to kupi za miesiac, to
    co, bedzie
    mial juz tylko 11 miesiecy gwarancji zamiast 12? bo ktos "laskawie" podbil
    ja
    wczesniej? A moze sklep powinien miec do kazdego towaru nadwyzke kart
    gwarancyjnych
    od producenta na wypadek takich wlasnie klientow?

    Przeciez podstawowa zasada przy takich zakupach to:
    podbic gwarancje PO przetestowaniu towaru i stwierdzeniu, ze jest sprawny
    i ze chce sie go zatrzymac.

    A jak ktos od razu leci i podbija, to juz sam sobie biedy napytal.
    Sugeruje troszke zrozumienia punktu widzenia z tej drugiej strony.

    Janusz

  • 4. Data: 2004-01-21 15:36:47
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Janusz wrote:
> [...]
    > gwarancyjnych
    > od producenta na wypadek takich wlasnie klientow?

    Myslę, że gdyby sprzedawca chciał, to załatwiłby sprawę. A bzdurne
    usprawiedliwienia to właśnie gwarancja, kasa fiskalna i co tam jeszcze
    sprzedawca sobie wymyśli...

    KG

  • 5. Data: 2004-01-22 10:58:42
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "kam" <k...@p...onet.plX> wrote
    > Myslę, że gdyby sprzedawca chciał, to załatwiłby sprawę. A bzdurne
    > usprawiedliwienia to właśnie gwarancja, kasa fiskalna i co tam jeszcze
    > sprzedawca sobie wymyśli...

    Owszem, ze jakby chcial, to by zalatwil. Tylko to dla niego jest klopot.
    A jak ludzie nie mysla i robia tak, ze sprawiaja klopoty to juz sie nie
    dziwie
    ze sklep nie chce im isc na reke i naprawiac to co skopali.
    Ja podbijam gwarancje dopiero jak mi jest potrzebna. W wiekszosci
    przypadkow nigdy sie nie przydaje, a jesli chce wymienic/oddac sprzet,
    to nie mam z tym nigdy problemow.

    Pozdrawiam,
    Janusz