  • 1. Data: 2003-03-07 14:37:45
    Temat: Prawo Autorskie art. 23... Wasssup?
    Od: "tom-ash" <t...@s...pl>

    Dozwolony użytek chronionych utworów

    Art. 23.

    1. Bez zezwolenia twórcy wolno nieodpłatnie korzystać z już
    rozpowszechnionego utworu w zakresie własnego użytku osobistego. Przepis ten
    nie upoważnia do budowania według cudzego utworu architektonicznego i
    architektoniczno-urbanistycznego oraz do korzystania z elektronicznych baz
    danych spełniających cechy utworu, chyba że dotyczy to własnego użytku
    naukowego niezwiązanego z celem zarobkowym.

    2. Zakres własnego użytku osobistego obejmuje krąg osób pozostających w
    związku osobistym, w szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub stosunku
    towarzyskiego.

    Czy mógłby mi ktoś to zinterpretować? Zupełnie nie rozumiem o co tu
    chodzi...
    Czym jest :"NIEODPŁATNE KORZYSTANIE"? Czy w zakres tego wchodzi kopiowanie?
    Proszę o w miarę szybką odpowiedź i serdecznie dziękuję :)
    Tomek J
    http://www.tomekj.prv.pl

  • 2. Data: 2003-03-07 15:49:34
    Temat: Re: Prawo Autorskie art. 23... Wasssup?
    Od: "Romek Bieda" <r...@p...wp.pl>

    Użytkownik "tom-ash" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kopiowanie?
    > Proszę o w miarę szybką odpowiedź i serdecznie dziękuję :)
    czesc

    zobacz u mnie na strnie do dzilu FAQ.
    Pozdrawiam
    ROmek
    www.prawnik.net.pl

  • 3. Data: 2003-03-07 22:26:36
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    tom-ash wrote:
    > Czym jest :"NIEODPŁATNE KORZYSTANIE"?

    A czego tu nie rozumiesz? Kupujesz utwór - np. płytę z muzyką, książkę -
    i dajesz ją na jakiś czas swojemu znajomemu do przeczytania, słuchania,
    nie biorąc za to żadnych pieniędzy.

    pozdrawiam
    Arek

    --