  • 1. Data: 2002-11-07 00:11:39
    Temat: Wymeldowanie i .....
    Od: "oleś" <o...@i...pl>

    Witam.

    Czy mogę się wymeldować ze sprzedawanego mieszkania i nigdzie się nie
    zameldować ? Czy jest obowiązek meldunku choćby tymczasowego ? Fajnie pobyć
    trochę bezdomnym :))

    Oleś

  • 2. Data: 2002-11-07 08:26:52
    Temat: Re: Wymeldowanie i .....
    Od: "Astucci" <A...@p...onet.pl>

    Użytkownik "oleś" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy mogę się wymeldować ze sprzedawanego mieszkania i nigdzie się nie
    > zameldować ? Czy jest obowiązek meldunku choćby tymczasowego ? Fajnie

    Z tego co wiem to możesz ....
    ale bezdomnym być to wcale nie jest fajnie ;)
    bo teoretycznie dla Państwa Ciebie nie ma, jako obywatel nie istniejesz, no
    może w statystykach tylko :)

  • 3. Data: 2002-11-07 09:17:54
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "oleś" <o...@i...pl> naskrobał/a w

    > Czy mogę się wymeldować ze sprzedawanego mieszkania i nigdzie się
    > nie zameldować?

    Teoretycznie nie.

    > Czy jest obowiązek meldunku choćby tymczasowego ?

    Jest obowiązek meldunku stałego, Ustawa o ewidencji
    ludności i dowodach osobistych:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/6a28afd91f559ca9c1256abe0033f819/$FIL
    E/D20010960.pdf
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Jak nie dozyje stu lat, to sie chyba zabije!

  • 4. Data: 2002-11-07 22:26:39
    Od: "oleś" <o...@i...pl>

    ... dzięki . Czyli nie będę bezdomnym :)
    A czy jest jakiś system gdzie mozna sprawdzić zameldowanie danej osoby
    zarówno na stałe jak i tymczasowo ?

  • 5. Data: 2002-11-08 19:48:19
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "oleś" <o...@i...pl> napisał:

    >Czy mogę się wymeldować ze sprzedawanego mieszkania
    Nie, jesli mieszkanie sprzedales, ale dalej tam mieszkasz.
    Tak, jesli tam nie mieszkasz ;-)

    >i nigdzie się nie zameldować ?
    Jesli przebywasz dluzej niz 3 dni masz obowiazek sie zameldowac.

    Artur Golański

  • 6. Data: 2002-11-08 21:28:02
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "oleś" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A czy jest jakiś system gdzie mozna sprawdzić zameldowanie danej osoby
    > zarówno na stałe jak i tymczasowo ?

    Baza PESEL

  • 7. Data: 2002-11-08 23:30:09
    Od: "Krzysztof" <k...@o...pl>

    > ... dzięki . Czyli nie będę bezdomnym :)
    > A czy jest jakiś system gdzie mozna sprawdzić zameldowanie danej osoby
    > zarówno na stałe jak i tymczasowo ?

    Jest to BEL - Biuro Ewidencji Ludności na szczeblu lokalnym i CBA -
    Centralne Biuro Adresowe w Warszawie na szczeblu krajowym.

    K.