  • 11. Data: 2007-03-19 09:14:26
    Temat: Re: Wymeldowanie bez mojej zgody
    Od: "dex" <d...@w...pl>

    dziekuje za wszystkie informacje.
    pozdrawiam serdecznie
    Piotr

  • 12. Data: 2007-03-19 09:49:44
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 18 mar o godzinie 23:21, na pl.soc.prawo, animka napisał(a):

    > Wystarczy, że tatuś podkupi dzielnicowego, ten przyjdzie ze 2 razy w
    > czasie kiedy synka nie ma w domu, napisze notatkę i wymeldowanie gotowe.

    A co ma do tego dzielnicowy?
    W sytuacji administracyjnego trybu wymeldowania, i braku "namiaru" na osobę
    wymeldowywaną, "przydzielany" jest kurator który "poszukuje" delikwenta w
    szpitalach, więzieniach, aresztach etc.

    --
    Herbi
    19-03-2007 10:49:42

  • 13. Data: 2007-03-19 20:46:24
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-03-19 01:05, Andrzej Lawa wrote:

    > A co powiesz na 272KK?

    Hmm. Nie wydaje mi się. Wynikiem postępowania administracyjnego jest
    decyzja administracyjna. Sama decyzja zaiste przyjmuje postać dokumentu,
    lecz z całą pewnością nie jest to dokument poświadczający nieprawdę, a
    tylko wyłudzenie takowego penalizuje przepis art. 272 kk.
    Inaczej, na czym miałoby polegać poświadczenie nieprawdy przez dokument
    zawierający decyzję administracyjną o wymeldowaniu? [Uprzedzając
    argumenty, treść uzasadnienia decyzji administracyjnej nie poświadcza
    niczego].
    --
    Przemysław Płaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed