  • 1. Data: 2007-03-18 19:21:45
    Temat: Przewiezienie gotówki z zagranicy
    Od: "Piotrek" <p...@g...com>

    Witam,

    Szukałem już na stronach Ministerstwa Finansów w dziale Informacje dla
    podróżujących, ale nie udało mi się znaleźć informacji, której szukam.

    Otóż, czy jest jakiś limit na gotówkę, którą można osobiście przywieźć
    z zagranicy? Czy taka gotówka zostanie obłożona jakimiś opłatami/
    podatkami/cłem/akcyzą?

    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 2. Data: 2007-03-19 07:55:24
    Temat: Re: Przewiezienie gotówki z zagranicy
    Od: Harry <filar_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.fm>

    polecam przeczytanie ustawy Prawo Dewizowe wraz z Rozporzadzeniem
    Ministra Finansów do tej ustawy, tam masz wszystko napisane ile mozesz
    jak mozesz i czy musisz to zglaszac, komu i jakie papiery ci sa potrzebne

    --
    Pozdro
    Harry