    From: "adam " <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wyłudzenie towaru
    Date: Wed, 9 Mar 2005 07:17:56 +0000 (UTC)

    Witam forumowiczów, mam problem z klientem - od jakiegoś czasu giną WZ-ki,
    na które wydaję mu towar, ostatnio zginęły też 2 faktury w lutym...Mówi, że
    nie ma, że nie dostał...Nie chce zwracać podpisanych faktur, wyciągnąć
    pieniądze - trzeba mieć farta...Kilka razy "przekłada" termin wypłaty...
    Zadłużyłem się już wszędzie, płacę rachunki z odsetkami, nie starcza mi na
    życie...Mam dość, jednak jest to jeden z moich wieloletnich klientów / 7 lat
    współpracy,w ostatnim roku tak się porobiło... /, jeden z większych
    odbiorców i trochę żal go stracić...
    Co do WZ-ek, towar zamawia i odbiera JEDNA osoba w jego firmie. Zrobiłem
    xero z tych, które zostawiam sobie i dałem właścicielowi, aby sprawdził jego
    pracownik...Była duża awantura, gdzie usłyszałem, że on ma zaufanie do
    swojego pracownika ( ! ), i że to ja chcę zwortu dokumentów, a pewnie towaru
    nie dałem :( Wyszedłem na oszusta i złodzieja...Teraz do każdej WZ-ki
    wystawiam fakturę od razu / bez sprawdzania u niego towaru / i też jest
    żle, " bo mu się pomyli ".../ tylko co ? /

    Nie wiem, co się stało, że on się tak zachowuje, ale to nie mój problem
    przecież - może ktoś ma pomysł, co z tym "fantem" zrobić ? Jak postąpić ?
    Wisi mi sporo kasy...Faktur nie zwraca...