  • 21. Data: 2023-06-05 00:58:21
    Temat: Re: Wyłudzenie, oszustwo czy "coś innego"? [PLAY]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    pisze:

    > Teraz mam Play na Kartę odNOWA
    >
    > Konto 0,98 zł (ważne do 03.06.2024)
    > Minuty do wszystkich sieci 0:00 min (ważne do 05.06.2023)

    A dopowiesz pod jakimi warunkami/kosztami?
    AFAIR nie są "odstraszające" ale albo w opisie są kluczowe "detale" albo
    to zwykły spam marketingowy.

    --
    A. Filip

  • 22. Data: 2023-06-05 12:21:18
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 4 cze 2023 o 22:05, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Nie, kretynie. Znalezione butelki sprzedasz w skupie
    > a za pieniądze kupisz sobie kilka starterów

    Po co mi kolejne numery? -- mam ich tyle, że nie potrafię
    ich policzyć...

    > albo jeden w dowolnej/wybranej sieci

    Choćby tej, w którą zbierałem butelki?

    > i będziesz przedłużał sobie konto.

    Nie mogę przedłużać tych kont, które mam?

    > Po prostu, nie stać cię na abonament

    Abonament -- czyli prepaid?

    abonament m IV, D. -u, Ms. ~ncie; lm M. -y
    prawo korzystania z czegoś lub otrzymania czegoś w określonym
    czasie
    na zasadzie opłaty z góry; dowód stwierdzający to prawo; stała,
    regularna opłata za prawo użytkowania czegoś
    Abonament teatralny, telefoniczny, radiowy.
    Abonament do teatru, do kina.
    Abonament na obiady, na koncerty.
    Wykupić, opłacić abonament.
    fr.

    > to mataczysz i cebulisz a później płaczesz na newsach o pisiąt groszy :)

    O ile?

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 23. Data: 2023-06-07 04:00:35
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Po co mi kolejne numery? -- mam ich tyle, że nie potrafię
    > ich policzyć...

    Użyj kalkulatora. Rozumiem, że nie ogarniasz więcej niż?...

    > Choćby tej, w którą zbierałem butelki?

    Zbierasz butelki w sieci? Prościej pojedynczo, ręcznie.

    > Nie mogę przedłużać tych kont, które mam?

    Możesz.

    > Abonament -- czyli prepaid?

    Nie. Abonament to nie prepaid, którego cena/utrzymanie wzrasta z
    inflacją. To stała opłata za stałe usługi, przez okres zawarcia umowy :)

    https://www.facebook.com/pisionttgroszy/ :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 24. Data: 2023-06-07 18:55:35
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 7 cze 2023 o 04:00, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Użyj kalkulatora. Rozumiem, że nie ogarniasz więcej niż?...

    Nie ogarniam więcej niż 16. Mam łącznie 18, z czego 1 przed
    rejestracją. Równie ;) dobrze mogę napisać 'mam aż 20' albo
    'tylko 17' bądź 'tylko 16' -- zależnie od rozrachunkowej ;)
    metody każda z tych liczb oddaje faktyczny stan... KsięgowE
    rozumieją mierniczą kreatywność, ukazującą alternatywne (że
    tak to określę) stany faktyczne bądź prawdy...

    > Zbierasz butelki w sieci? Prościej pojedynczo, ręcznie.

    Być może -- nie jestem praktykiem... Mleko kupuję sobie
    zwykle w kartonach... Jogurt -- w kubeczkach... Kefir
    mam z mleka... (bakterie jogurtowe wymagają wyższej
    temperatury niż kefirowe -- więc wolę kefir)

    > Możesz.

    To dobrze. W jakim więc celu miałbym kupować kolejne?

    > Nie. Abonament to nie prepaid, którego cena/utrzymanie wzrasta
    > z inflacją. To stała opłata za stałe usługi, przez okres zawarcia
    > umowy :)

    W mym wypadku -- zero co do zasady...

    > https://www.facebook.com/pisionttgroszy/ :)

    Bez linku nie zdołasz?

    -=-

    01 grosz właśnie wydzwoniłem. Przy okazji
    zinwentaryzowałem numery, więc wiem:
    - ile ;) mam numerów
    - który do ;) kiedy jest ważny
    - ile jest środków na którym (a ile zewnętrzy)
    - któremu przyporządkowana jest jaka/która ;) taryfa
    Kiedyś mym telefonicznym numerom przypisywałem numery SIMek...

    W tle pisania ogoliłem się...

    -=-

    Co do zasady codziennie jem trochę czosnku., ale cebulą nie gardzę...

    -=-

    Reasumując:
    - butelki mogę zbierać bez sieci
    - nowych numerów nie muszę kupować
    Rozumiemy się dobrze?... ;)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 25. Data: 2023-06-13 23:14:22
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nie ogarniam więcej niż 16. Mam łącznie 18,

    Nocusz, czyli nie ogarniasz pozostałych dwóch :]

    > Być może -- nie jestem praktykiem...

    Masz zbierać butelki porzucone. To one są źródłem dochodu :)

    > Bez linku nie zdołasz?

    W jakim celu, skoro obrazek to więcej niż 1000 słów?
    Chcesz mi ukraść mój czas na pisanie < 1000 słów?

    > Kiedyś mym telefonicznym numerom przypisywałem numery SIMek...

    Po co Ci tyle samochodów?

    P.S.

    Mogłem zamiast "butelki" napisać "flaszki" ale wtedy byś zbierał
    pendrajwy :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>