  • 1. Data: 2003-02-25 16:25:33
    Temat: Wyludzenie mienia
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Witam

    Mam poważny problem. Rok temu wygralem zaoczną sprawę w Sądzie Pracy
    przeciwko mojemu ex-pracodawcy. Dostałem wyrok, z klauzurą wykonywalności,
    który w te pędy zaniosłem do komornika. Oczywiście komornik z zasądzeniej
    kwoty odzyskał tylko 376zł.
    Teraz problem poważny. Dziesiaj dostałem zaproszenie do sądu cywilnego. Ex-
    pracodawca odwołał sie od wyroku bo wynalazł listę płac, na której figuruje
    "mój" podpis. Odebrałem jakoby należne mi z tytuły zaległego wynagrodzenia i
    świadczenia urlopowego pieniądze. Oczywiście nie podpisywałem żadnej listy
    płac bo nie otrzymałem tych pieniędzy.
    Wezwenie do sądu cywilnego jest właśnie za "wyłudzenie mienia", mam być
    "przesłuchiwany w charakterze strony".
    Co mam robić? 7 marca jest rozprawa. Potrzebuje adwokata? Czy będę musiał
    udowodnić, że to nie mój podpis? Co robić? Proszę, pomóżcie!

    Piotr Sobolewski GG:1976488 a...@a...neostrada.pl
    http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.

  • 2. Data: 2003-02-25 19:51:31
    Temat: Re: Wyludzenie mienia
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Adramelech wrote:
> [...]
    > Co mam robić? 7 marca jest rozprawa. Potrzebuje adwokata? Czy będę musiał
    > udowodnić, że to nie mój podpis? Co robić? Proszę, pomóżcie!

    sprecyzuj:
    to odwołanie się/wznowienie poprzedniego postępowania?
    sprawa w sądzie cywilnym? - o co, musiałeś dostać pozew
    sprawa karna - o wyłudzenie

    A jeśli na pewno nie podpisywałeś tej listy składaj zawiadomienie o
    popełnieniu przestępstwa.

    KG

  • 3. Data: 2003-02-25 20:10:20
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Najpierw biegnij do sądu i dotrzyj do akt zobacz jakie dowody dołączono do
    pozwu. Wtedy bedziesz wiedział jaką przyjąć linie obrony. I pamietaj o
    naczelnej zasadzie postępowania cywilnego

    Art. 6. Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na osobie, która z faktu tego
    wywodzi skutki prawne

    Stan_Z