    From: Adramelech <a...@t...nie.ma>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wyludzenie mienia
    Date: Tue, 25 Feb 2003 16:25:33 +0000 (UTC)

    Witam

    Mam poważny problem. Rok temu wygralem zaoczną sprawę w Sądzie Pracy
    przeciwko mojemu ex-pracodawcy. Dostałem wyrok, z klauzurą wykonywalności,
    który w te pędy zaniosłem do komornika. Oczywiście komornik z zasądzeniej
    kwoty odzyskał tylko 376zł.
    Teraz problem poważny. Dziesiaj dostałem zaproszenie do sądu cywilnego. Ex-
    pracodawca odwołał sie od wyroku bo wynalazł listę płac, na której figuruje
    "mój" podpis. Odebrałem jakoby należne mi z tytuły zaległego wynagrodzenia i
    świadczenia urlopowego pieniądze. Oczywiście nie podpisywałem żadnej listy
    płac bo nie otrzymałem tych pieniędzy.
    Wezwenie do sądu cywilnego jest właśnie za "wyłudzenie mienia", mam być
    "przesłuchiwany w charakterze strony".
    Co mam robić? 7 marca jest rozprawa. Potrzebuje adwokata? Czy będę musiał
    udowodnić, że to nie mój podpis? Co robić? Proszę, pomóżcie!

    Piotr Sobolewski GG:1976488 a...@a...neostrada.pl
    http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.