    From: "skrzypas" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wyłudzenie.
    Date: Thu, 6 Jun 2002 19:48:52 +0200

    Jest taka sytuacja: pewien czlowiek zaproponował mi zrobienie pewnego -
    legalnego oczywiscie - interesu.
    Miałem tylko wyłorzyc pewna kwotę kasy, po czym po kilku dniach miał
    załatwic to , do czego sie zobowiązywał.
    Oczywiście w dniu dzisiejszym, nie mam nic załatwionego, kasy tez nie ma,
    natomiast człowiek ten zwodzi mnie że juz kase oddaje, że wysłał itp.
    Nie mam żadnego kwitka że kase człowiek wziął, są natomiast świadkowie.
    Pewnien prawnik powiedział, że można załozyc sprawe w sądzie o wyłudzenie i
    sprawa taka byłaby do wygrania.
    Jakie jest wasze zdanie na ten temat? Czy można załozyć sprawe? Da sie
    ją wygrac? I Czy (przypuścmy) facet bedzie musiał oddac kase z jakimiś
    odsetkami?

    Pozdr.

    Skrzypas