  • 1. Data: 2003-05-19 13:14:17
    Temat: Wylacznosc na projekt?
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    Witam,
    Chcialbym przedstawic pewnej firmie czy tez organizacji rzadowej pewien
    nowatorski projekt mojego autorstwa. Chcialbym aby odbylo sie to na takiej
    zasadzie, ze jesli pomysl zostanie przyjety to ja otrzymam zlecenie na jego
    wykonywanie. Czy grupowicze moga przedstawic mi schemat postepowania w
    takich przypadkach? Do jakiego stopnia chroni mnie nasze prawo, w jakim
    zakresie moglbym zabezpieczyc sie umowa i jak powszechne jest cos takiego?

    Podkreslam, ze chodzi mi tu o dosyc ogolny projekt. Szkic, zarys rozwiazania
    na podstawie ktorego, po dodatkowych badaniach i uwagach powstalby projekt
    wlasciwy.

    pozdrawiam
    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    They build too low who build beneath the skies