  • 1. Data: 2003-05-19 13:26:54
    Temat: Prawo Komornicze - naliczenie zajęcia pensji
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    Mam drobny problem i najprościej będzie mi podać go na przykładzie:

    Pracownik zarabia 1000zł netto
    Na zasądzone (i regularnie płacone 'z ręki') alimenty w wysokości 300

    Do jakiej wysokości może mu komornik zająć wynagrodzenie?
    (a co by było gdyby zasądzone alimenty wynosiły 600 zł? ;-))) )

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 2. Data: 2003-05-19 14:40:50
    Temat: Re: Prawo Komornicze - naliczenie zajęcia pensji
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    Qwax ...@...Q napisał :

> [...]
    >
    > Do jakiej wysokości może mu komornik zająć wynagrodzenie?
    > (a co by było gdyby zasądzone alimenty wynosiły 600 zł? ;-))) )

    tesz siem o to pytalem ...
    i nie dostałem odpowiedzi

  • 3. Data: 2003-05-20 10:23:32
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Użytkownik "sqrczak" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 300

    > tesz siem o to pytalem ...
    > i nie dostałem odpowiedzi
    było już kilkakrotnie na grupie

  • 4. Data: 2003-05-21 09:08:20
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    Tom ...@f...pl napisał :

    > było już kilkakrotnie na grupie

    extra
    widocznie jestem mało spostrzegawczy

  • 5. Data: 2003-06-01 19:17:46
    Od: marek<e...@g...pl>

    Gdy umowa o pracę stałą 760 zł miesięcznie musi zostawić, gdy
    umowa zlecenie może zabrać wszystko.

    -> http://usenet.pomocprawna.info