  • 21. Data: 2005-01-26 15:31:50
    Temat: Re: Wylaczene sedziego zwiazanego z jedna ze stron
    Od: Wiktor <w...@m...com>

    Johnson wrote:

    > Bo to bzdurny pogląd. Z każdym da się wygrać o ile sprawa jest wygrana.

    Dziekuje za optymizm. Ja tez tak uwazam

    Pozdrawiam
    Wiktor

  • 22. Data: 2005-01-26 16:15:13
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Wiktor wrote:

    > Ulzylo mi. Chociaz z racji Twojego mentorskiego tonu podejrzewalem Ci
    > o zawod prawniczy.

    Nie trzeba byc sedzia by orzekac w sadzie (wystarczy byc asesorem z prawem
    orzekania). Nominacje sie dostaje dopiero po jakims czasie (albo i nie) po
    spelnieniu innych kryteriow (tych ustawowych i innych).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 23. Data: 2005-01-27 15:34:45
    Od: Wiktor <w...@m...com>

    Mithos wrote:

    > Nie trzeba byc sedzia by orzekac w sadzie (wystarczy byc asesorem z prawem
    > orzekania). Nominacje sie dostaje dopiero po jakims czasie (albo i nie) po
    > spelnieniu innych kryteriow (tych ustawowych i innych).

    Dziekuje osobom, ktore wypowiedzialy sie w tym watku. Wiedzy mi nieco
    przybylo. Mam nadzieje, ze mi to pomoze.

    Wracajac do negatywnej odpowiedzi na moje pytania inicjujace watek
    sadze, ze brak mozliwosci zapytania sedziego, czy ma on jakies relacje
    cywilnoprawne z jedna ze stron procesowych, w celu ewentualnego jego
    zmienienia na kogos bardziej neutralnego jest ulomnoscia naszego systemu
    prawnego.

    Wiktor