  • 1. Data: 2004-03-03 00:03:23
    Temat: Brak wpisu w rejestrze ag. zatr.
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    USTAWA z dnia 20 grudnia 2002 r.
    o zmianie ustawy o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu oraz ustawy o
    systemie oświaty

    Art. 65.1. Kto bez wymaganego wpisu do rejestru agencji zatrudnienia
    prowadzi agencję zatrudnienia, podlega karze grzywny nie niższej niż 3000
    zł.

    Tak sie wydarzylo ze prawdopodobnie bedzie kontrola w owej agencji,
    zalozonej przez osobe nieporadna prawnie. Jaka najlepiej przyjac powiedzmy
    "linie obrony", aby ta grzywna nie byla wyższa niz te 3k ?

    pozdrawiam i dziekuje za porady
    Kris

  • 2. Data: 2004-03-03 09:41:26
    Temat: Re: Brak wpisu w rejestrze ag. zatr.
    Od: s...@g...pl

    On Wed, 3 Mar 2004 01:03:23 +0100, "kris" <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Tak sie wydarzylo ze prawdopodobnie bedzie kontrola w owej agencji,
    >zalozonej przez osobe nieporadna prawnie. Jaka najlepiej przyjac powiedzmy
    >"linie obrony", aby ta grzywna nie byla wyższa niz te 3k ?

    Co to znaczy "osoba nieporadna prawnie"?

    Jak taka osoba może zakładać agencję pośrednictwa pracy bez wiedzy o
    systemie zabezpieczenia społecznego (bezrobocie), ustawy o pracy
    czasowej itd?

    A może chciała przekręt zrobić, ale jest na tyle nieporadna że nawet
    to jej nie wyszło?

    silvermane

  • 3. Data: 2004-03-03 10:13:08
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > czasowej itd?
    >
    > A może chciała przekręt zrobić, ale jest na tyle nieporadna że nawet

    no oczywiscie ze przekret, no dobra ale co teraz powiedziec ? ze sie nie
    wiedzialo ?

    kris

  • 4. Data: 2004-03-03 11:13:04
    Od: s...@g...pl

    On Wed, 3 Mar 2004 11:13:08 +0100, "kris" <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    >no oczywiscie ze przekret, no dobra ale co teraz powiedziec ? ze sie nie
    >wiedzialo ?

    Żal czynny? :)

    Sorry, ale niech lepiej wypije to piwo duszkiem do dna...
    Akurat jako bezrobotny jestem szczególnie zawzięty na takich oszustów,
    którzy żerują na biednych często ludziach.

    silvermane

  • 5. Data: 2004-03-03 19:46:20
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Żal czynny? :)
    >
    > Sorry, ale niech lepiej wypije to piwo duszkiem do dna...
    > Akurat jako bezrobotny jestem szczególnie zawzięty na takich oszustów,
    > którzy żerują na biednych często ludziach.

    Dobra nie ma o czym gadac, bo tu nikt nikogo nie oszukuje, a zwlaszcza
    bezrobotnych. Czemu minister ustanowil jednorazowa oplate za pozwolenie
    prowadzenie posrednictwa pracy w wysokosci sredniej miesiecznej pensji -
    nie wiem. Czemu nie ma takich oplat jak sie chce sprzedawac np. skarpetki...
    zdzierstwo i tyle.

    kris