    From: kubus <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wykup mieszkania lokatorskiego
    Date: Wed, 12 Oct 2005 20:32:13 +0200

    Od kilkudziesieciu lat mieszkam z matka w mieszkaniu, ktore teraz w
    jej imieniu, ale za wlasne pieniadze, chce wykupic od gminy. Mam
    notarialne pelnomocnictwo mojej matki, ktora jest inwalidka I grupy,
    na przeprowadzenie procedury wykupu mieszkania od gminy za moje
    pieniadze i przeniesienie na mnie wlasnosci mieszkania. Jak to
    zalatwic formalnie, gdy uprawniona do spadku po matce jest moja
    siostra, ktora ma swoja rodzine i od dawna nie mieszka z nami. Czy
    wystarczy darowizna mieszkania przez moja mame na moja rzecz, czy
    konieczne jest notarialne zrzeczenie sie prawa do niego przez moja
    siostre. Jestem przed wplata na rzecz gminy prawie 5 tys. zl i obawiam
    sie, ze moge zostac wyrolowany przez siostre, do ktorej nie mam
    zaufania.

    Kubus