  • 1. Data: 2006-08-02 22:01:43
    Temat: Wykup mieszkania komunalnego a zakup innej nieruchomosci
    Od: "Happy Man :)" <t...@o...pl>

    Witam,

    Czekam na wykup mieszkania od gminy wniosek zlozylem juz dosc dawno i
    mam zgode na wykup gdyz lokal jest samodzielny, czekam na wycene
    obecnie. Chcialbym kupic okazyjnie na kredyt jeszcze inne mieszkanie od
    znajomego wyjezdzajacego z kraju na stale. Czy moge dalej starac sie o
    wykup bedac wlascicielem innego mieszkania? (spoldzielcze wlasnosciowe)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2006-08-03 06:50:56
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Happy Man :)" <t...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > znajomego wyjezdzajacego z kraju na stale. Czy moge dalej starac sie o
    > wykup bedac wlascicielem innego mieszkania? (spoldzielcze wlasnosciowe)

    Absolutnie nie. Z chwila kupienia drugiego mieszkania tracisz prawo do
    mieszkania gminnego i tym samym prawo do wykupu.
    Jesli masz zone-zrób rozdzielnosc majatkowa i niech zona kupi.