  • 11. Data: 2003-06-15 01:06:27
    Temat: Re: Wykroczenie drogowe /Jakie?/
    Od: <h...@N...gazeta.pl>

    Nigdzie nie idż . Jak cwaniak trochę się podpienił, że go wyciąłeś jakąś
    "Corsą" To Ci próbował zaszpanować! Naprawdę olej TO.
    Trzeba Ci to wszystko najpierw udowodnić ! A on co ma ? Nic! Znam Takich
    ambitnych ! Starszych szarżą,ambitnych do przesady. Nie martw się, nic na
    Ciebie nie ma ! Nazwisko i numery to nie dowód! Nie martw się śpij
    spokojnie ! Pozdrawiam Henryk.

  • 12. Data: 2003-06-15 07:36:07
    Od: "Misiek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ambitnych ! Starszych szarżą,ambitnych do przesady. Nie martw się, nic na
    > Ciebie nie ma ! Nazwisko i numery to nie dowód! Nie martw się śpij

    dzieki za rade..

    Pozdro Michał

    p.s jak by co sie zaczelo dziac to dam znac :P

  • 13. Data: 2003-06-15 20:30:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > ambitnych ! Starszych szarżą,ambitnych do przesady. Nie martw się, nic na
    > Ciebie nie ma ! Nazwisko i numery to nie dowód! Nie martw się śpij

    No jasne! Jak widzisz policjanta na skrzyżowaniu a nie ma on aparatu
    fotograficznego to śmiało wal na czerwonym świetle.Bo co on Ci może jak nic
    nie ma;))
    Boże, coś Ty pił??

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 14. Data: 2003-06-16 06:14:58
    Od: diodka <d...@e...pl>

    Użytkownik Leszek napisał:
> [...]
    >

    > No jasne! Jak widzisz policjanta na skrzyżowaniu a nie ma on aparatu
    > fotograficznego to śmiało wal na czerwonym świetle.Bo co on Ci może jak nic

    a tak pomijajac wszystkie posty... zastanowiles sie moze SUPER KIEROWCO
    jakie efekty mogly byc twojej szybkiej jazdy i "wycinania na
    przejezdzie"? Pol biedy jakbys mial spotkanie z lokomotywa...
    lokomotywie nic by sie nie stalo... a jakie szanse mialby na przezycie
    rowerzysta na przejedzie z corsa ktora troche zwolnila (zapewne do 120)

    Jak slysze takie teksty to od razu mam chec zaglosowac nad panstwem
    policyjnym gdzie kazdy ma kamere w wozie i robi fotki kierowcom z
    nadmiernym testosteronem we krwi :P... nie mowie ze czasem nie lamie
    przepisow... bo nie wszedzie ograniczenia do 40 maja podstawe ale 150
    plus ten przejazd to przegiecie ;P

    A tu mozesz sobie zobaczyc jeden z mozliwych scenariuszy "wycinania auta
    " :P
    http://www.fun.from.hell.pl/2003-06-13/polonez.mpeg

    pozdrawiam

    d.