  • 1. Data: 2003-06-14 06:56:35
    Temat: Wspolnoty mieszkaniowe i ich prawa.
    Od: "Archie" <s...@r...net>

    Witam.
    Krotko mowiac, jestem czlonkiem pewnej wspolnoty mieszkaniowej. Jej
    zarzad to banda glupich ludzi, ktory dorwali sie do wladzy. Pytanie
    moje brzmi: chce sobie powiesic na balkonie antene sieci radiowej. Czy
    musze miec na to zgode wspolnoty, czy moge spokojnie wieszac sobie
    antene? Zarzad twierdzi, ze tak, a ja mysle, ze nie. Wiec moze ktos z
    Was prawnikow, mi powie, kto ma racje?

    Pozdroffka Archie

  • 2. Data: 2003-06-14 09:25:52
    Temat: Re: Wspolnoty mieszkaniowe i ich prawa.
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Archie" <s...@r...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > musze miec na to zgode wspolnoty, czy moge spokojnie wieszac sobie
    > antene? Zarzad twierdzi, ze tak, a ja mysle, ze nie. Wiec moze ktos z

    Poczytaj swoj akt notarialny oraz statut (umowe) wspolnoty w kwestii czesci
    wspolnych budynku i przebiegu granic.
    U nas balkony stanowia czesc wspolna. Ale nasz zarzad nie czepia sie o
    anteny na balkonach.
    Nie pozwala natomiast na anteny dachowe.

    Karol