  • 1. Data: 2006-01-13 15:22:09
    Temat: Wykorzystanie zdjęć produktów
    Od: "Wojtek" <p...@c...interia.pl>

    Witam,
    Poszukuję informacji czy mogę we własnym serwisie internetowym wykorzystać
    zdjęcia produktów zaczerpnięte z serwisu www ich producenta (w celu ich
    promocji).
    Czy potrzeba na to jego zgody?
    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2006-01-13 16:04:29
    Temat: Re: Wykorzystanie zdjęć produktów
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Wojtek napisał(a):
> [...]
    > zdjęcia produktów zaczerpnięte z serwisu www ich producenta (w celu ich

    Zdjęcia przeznaczone do publikacji w innych mediach (z reguły
    zamieszczane w dziale prasa czy PR) są "wyposażone" we własną licencję i
    tam musisz szukac odpowiedzi na swoje pytanie. Zdjęcia zamieszczone w
    serwisie podlegają ogólnej ochronie.

    Wniosek - jest potrzebna zgoda, chyba że ich własciciel udziela zgody na
    konkretnych warunkach.

    M.

  • 3. Data: 2006-01-13 17:29:01
    Od: "Wojtek" <p...@c...interia.pl>

    > jest potrzebna zgoda, chyba że ich własciciel udziela zgody na
    > konkretnych warunkach.

    Wielkie dzięki.
    Pozdrawiam
    Wojtek