eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWykonanie strony internetowej a szyfrowanie kodu i zapisy w umowie › Wykonanie strony internetowej a szyfrowanie kodu i zapisy w umowie
  • Data: 2010-02-11 19:13:59
    Temat: Wykonanie strony internetowej a szyfrowanie kodu i zapisy w umowie
    Od: "Jajcarz" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pytanie otóż chcę wykonać stronę WWW dla kogoś i nie chcę aby ktoś
    wykorzystał potem moje rozwiązania i pomysły dlatego chce dokonać
    zaszyfrowania kodu i w takiej postaci przekazać stronę.

    - Jakie zapisy warto zawrzeć w umowie z takim zleceniodawcą ?
    - Czy można zawrzeć zapis iż kod będzie zaszyfrowany ?
    - Czy powinien się tam znaleźć zapis dotyczący przekazywania praw
    majątkowych czy też nie ?
    - Jaki zapis zawrzeć aby klient nie mógł potem wymagać ode mnie dostarczenia
    mu kody ale w postaci niezaszyfrowanej ?
    - Umowa będzie spisana z liczeniem podatku od 50% przychodu czy to ma jakiś
    zwiazek z przekazywaniem praw ?

    Byłbym wdzięczny za podpowiedź. Geneneralnie zależało by mi na tym jaki
    zawrzeć zapis aby klient nie mógł się potem domagać dostarczenia kodu ale w
    postaci niezaszyfrowanej i żeby nie można było tego potem podważyć.