  • 1. Data: 2002-09-07 14:18:41
    Temat: Wygralem sprawe ale...
    Od: "Jacek P." <j...@p...fm>

    Wygralem wreszcie sprawe z bylym pracodawca o odszkodowanie
    w wys. 3-miesiecznej pensji w zw. ze zwolnieniem
    niezgodnym z przepisami KP.
    Sad jednak nie zasadzil odsetek mimo, ze sprawa
    toczyla sie ponad rok, i ze wnosilem o nie pozwem.
    Juz na rozprawach p. Sedzia wspominala, ze od
    odzkodowania odsetki nie przysluguja.
    Czy miala slusznosc?

    pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2002-09-08 10:24:05
    Temat: Re: Wygralem sprawe ale...
    Od: <l...@f...onet.pl>

    Witam,

    na prawie sie nie znam, przyznaje sie od razu. jednak moge powiedziec, ze
    jestem w podobnej sytuacji,od roku tocze spor z bylympracodawca o
    odszkodowanie za niezgodne z KP zwolnienie. I juz na pierwszej rozprawie Sad
    proponowal pracodawcy polubowne zalatwienie ze mna sprawy, tlumaczac ze
    potem dochodza odsetki itp. co zwieksza koszty.

    Pozdrawiam
    Lev-al