    From: "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wygrałem proces o wypadek :)
    Date: Wed, 24 Sep 2003 21:14:56 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@rtr-gro010.devs.ac-net.pl

    Witam.

    Zastanawiam się ilu to się udało... :)

    W lutym na jednej z Warszawskich ulic wjechałem swoim autkiem w tył autka
    drugiego :). Wjechał na mój pas i zatrzymał się na żółtym świetle. Ja nie
    wyhamowałem i walnąłem mu w tyłek. Przyjechała "Policja" i jeden z nich bez
    gadania orzekł moją winę i chciał mnie ukarać mandatem. Nie przyjąłem,
    ponieważ byłem pewien, że zachowałem wszystkie środki ostrożności. Dostałem
    sprawę w sądzie Grodzkim. Po przesłuchaniu na komendzie, wyszło, że ten
    drugi kierowca też był winien, ponieważ zajechał mi drogę. Oboje mieliśmy po
    jednej sprawie. Wynik był taki, że on został uznany winnym a ja zostałem
    uniewinniony.

    Sumując.
    Czasem, mimo szoku powypadkowego warto na spokojnie przekalkulować, że
    Policja może czasem nie mieć racji. I za co ja płacę podatki?

    Marek Sołtysiak