  • 1. Data: 2003-12-30 22:23:33
    Temat: Wygralem atlas w Zyciu Warszawy
    Od: piotrek77 <p...@f...onet.pl>

    Witam

    Jakies pol roku temu w Zyciu Warszawy byl konkurs. Pytanie bylo z
    rodzaju audiotele. Wyslalem sesemesa i tydzien pozniej dostalem info, ze
    wygralem i zebym podal swoj adres co oczywiscie zrobilem.

    Niestety, nie doczekalem sie.

    Kilka miesiecy po fakcie...

    Napisalem do nich maila. Nic.
    Zadzwonilem. Facet zdziwil sie, ze nie wpadlem po odbior nagrody (atlas
    samochodowy) osobiscie (jakies 130 km w jedna strone) i obiecal ze
    jeszcze dzis wysle poleconym. Nic.
    Znowu napisalem (jakis miesiac pozniej) maila. Nic.

    Co Wy zrobilibyscie na moim miejscu?

    pozdrawiam

    piotrek77

  • 2. Data: 2004-01-02 10:19:13
    Temat: Re: Wygralem atlas w Zyciu Warszawy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "piotrek77" <p...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Co Wy zrobilibyscie na moim miejscu?

    Pozywac ich o wydanie atlasu chyba nie masz zamiaru. No wiec taka sugestia
    zamiast rady prawnej. Zycie Warszawy - jak pewnie kazda inna gazeta - ma
    rubryke, w której publikuja listy czytelników. A opisz to w liscie i
    wyslij do nich z prosba, by opublikowali. Sam jestem ciekaw, co zrobia.

  • 3. Data: 2004-01-02 17:11:00
    Od: "Thomas" <t...@w...pl>

> [...]
    > rubryke, w której publikuja listy czytelników. A opisz to w liscie i
    > wyslij do nich z prosba, by opublikowali. Sam jestem ciekaw, co zrobia.

    Pewnie nie opublikują, idź do konkurencyjnej gazety - może dadzą na
    pierwszej stronie ;-)

    -----
    Pozdrowienia: Thomas

  • 4. Data: 2004-01-05 08:22:57
    Od: piotrek77 <p...@f...onet.pl>

    Dnia 2004-01-02 18:11, Użytkownik Thomas naskrobał :
    > Pewnie nie opublikują, idź do konkurencyjnej gazety - może dadzą na
    > pierwszej stronie ;-)
    :)
    Tak zrobilem, ale na pierwszej stronie nie opublikowali:)