  • 1. Data: 2003-12-30 20:43:02
    Temat: Dz.U. 1999 nr 74 poz 830
    Od: "Omulec" <s...@o...pl>

    Bylbym wdzieczny, gdyby ktos jeszcze dzisiaj podeslal mi
    "Wyjasnienia do taryfy celnej" stanowiace zalocznik do
    rozporzadzenia z tematu. Konkretniej chodzi mi o taryfe
    celna o nr 9705 jesli ktos zyczliwy mialby ochote zaglebic
    sie i wyciac to co mnie interesuje. Jakos nigdzie nie moge znalezc
    zalacznika w sieci.

    Z gory dzieki
    Szymon

  • 2. Data: 2003-12-30 21:05:55
    Temat: Re: Dz.U. 1999 nr 74 poz 830
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "Omulec" <s...@o...pl> napisał

> [...]
    > celna o nr 9705 jesli ktos zyczliwy mialby ochote zaglebic
    > sie i wyciac to co mnie interesuje. Jakos nigdzie nie moge znalezc

    Może to to: http://sip-bap.lex.pl/dane/dzienniki/99/d99830/dzial
    97.pdf

  • 3. Data: 2003-12-30 22:31:07
    Od: "Omulec" <s...@o...pl>

    > Może to to: http://sip-bap.lex.pl/dane/dzienniki/99/d99830/dzial
    97.pdf

    Szczerze Ci powiem, ze nie wiem. Pierwszy raz to widze, a chodzilo mi
    raczej o znalezienie wytycznych do klasyfikowania przedmiotow do
    przedmiotow kolekcjonerskich. Chodzi mo jakiekolwiek wymagane
    opinie, ekspertyzy, itd. Jednym slowem czego moze zarzadac UC
    jesli bede chcial zaimportowac cos na warunkach pozycji 9705.

    Dzieki tak czy siak.

    Szymon